וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: לואיג'י צ'נאמו עזב, יוסי שבחון שוחרר

16.5.2013 / 18:48

השוער נפרד: "זו היתה עונה קשה, לא אשכח את האוהדים". יוסי מזרחי מחכה להבהרות בנוגע לתקציב וכוונות הקבוצה בלאומית

שוערה של מכבי נתניה בעונה החולפת, לואיג'י צ'נאמו, נפרד סופית מהקבוצה ורשמית לא ימשיך בה בעונה הבאה. צ'נאמו סגר את כל העניינים הפיננסיים והמנהלתיים מול הנהלת המועדון ועזב הלילה (בין רביעי לחמישי) ליוון, שם הוא מתגורר. הוא מבהיר לאנשי המועדון שהוא לא ישחק בקבוצה בעונה הבאה.

לנתניה הייתה אופציה על השחקן לעונה נוספת אך גם במועדון רוצים ללכת על שוער ישראלי, כשרובי לבקוביץ', ששימש שוער שני העונה, וגיא סאלם, נמצאים ברשימת המועמדים לאפודת השוער הראשון. בסאלם מעוניינת גם מכבי יבנה, שבה שיחק בחצי השני של העונה. במועדון מהלאומית היו מרוצים מאוד מהשוער ומעוניינים שימשיך עונה נוספת. לסאלם יש חוזה בנתניה ושם יצטרכו להחליט על עתידו.

לואיג'י צ'נאמו שוער מכבי נתניה. ברני ארדוב
"אני לא פוסל לשחק בישראל בעונה הבאה". צ'נאמו/ברני ארדוב

צ'נאמו פרסם בפורום האוהדים הודעה שעה לפני שהמריא לחו"ל ובה כתב: "אני חייב לכם האוהדים תודה גדולה שתמכתם בי ובמועדון. אני בטוח אמשיך לתמוך בכם ולעולם לא אשכח אתכם האוהדים". לוואלה! ספורט אמר השוער: "זו הייתה עונה קשה, וקשה לי מאוד עם העובדה שירדנו. עכשיו אחזור ליוון ונראה מה התחנה הבאה בקריירה שלי. אני לא פוסל לשחק בישראל בעונה הבאה".

בגזרת המאמן, בנתניה מקווים שבימים הקרובים יהיו התפתחויות בנושא. המאמן יוסי מזרחי קיבל פנייה והבהיר שיסכים לאמן בליגה הלאומית רק אם יבין שבנתניה מתכננים להעמיד קבוצה איכותית שתוכל לעלות בתוך שנה לליגת העל, וכמו כן מתכננים לבנות את המועדון לטווח הרחוק. מזרחי מבוקש גם על ידי הפועל ירושלים והפועל קטמון, ומחכה לראות האם יהיה איחוד בין המועדונים. במקרה שכזה, או במקרה שאחד מהמועדונים יחליט להעמיד קבוצה שתתמודד על העלייה, מזרחי עשוי להסכים גם לקבוצות מירושלים.

העברת אחמד סבע מול עירוני קרית שמונה סוכמה, תמורת 475 אלף שקל.

יוסי שבחון ונתניה הגיעו להסכמה בדבר התרת חוזהו. השחקן ויתר על החוזה שלו לעונה הבאה והפך לשחקן חופשי.

דובר הקבוצה קובי ברדה עזב את תפקידו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
יוסי שבחון שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
כבר לא נתנייתי. שבחון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully