וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן ויצמן עוזב את בני סכנין: "ממשיך לאתגר הבא"

15.5.2013 / 23:41

בעקבות יחסיו הרעועים עם ההנהלה וחלק מהאוהדים, החליט הבלם לעזוב אחרי שנתיים וחצי בקבוצה. "היה כיף, קשה ומוצלח"

עידן ויצמן החליט הערב (רביעי) לעזוב את בני סכנין ולחפש קבוצה אחרת בה ישחק בעונה הבאה. כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, ויצמן לא היה אמור להמשיך בסכנין, זאת לאחר שיחסיו עם הנהלת הקבוצה ועם חלק מקהל האוהדים הידרדרו במהלך השנה, וכעת החליט השחקן סופית כי לא ימשיך בכל מקרה במועדון בו שיחק שתי עונות וחצי, והיה מהברגים המרכזיים במועדון במסע ההישארות של הקבוצה העונה.

עידן ויצמן שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
ממשיך לפרק הבא בקריירה. ויצמן/אדריאן הרבשטיין

ויצמן עדיין לא התחיל לבחון חלופות אחרות, ולמרות שלא סגר באף קבוצה החליט כי בכל מקרה יעזוב את סכנין. ויצמן צייץ בחשבון הטוויטר שלו הערב: "תם פרק נוסף בקריירה, אחרי שנתיים וחצי מרגשות, כיפיות, מדהימות, קשות, מאכזבות, אבל בעיקר מוצלחות באופן אישי וקבוצתי, אני עוזב את סכנין וממשיך לאתגר הבא".

לכשישוב מחופשתו באמצע השבוע הבא יתחיל ויצמן לחפש קבוצה, כשנראה כי הבלם יהיה מבוקש על ידי לא מעט קבוצות מליגת העל. בינתיים בסכנין יחפשו חלופה אחרת לעמדת הבלם, כשהמטרה היא להנחית שני בלמים נוספים לעלא אבו סלאח שיישאר בקבוצה.

בסכנין מחכים גם לראות מה יחליט מאמן מכבי חיפה לגבי עלי עוסמאן ומוחמד כליבאת ואם זה יחליט לשחרר את השניים בסכנין יגישו מיידית הצעה רשמית לרכישת שני השחקנים מחיפה.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully