וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: מזרחי ולנדאו המועמדים הבכירים לאמן

15.5.2013 / 20:38

בקבוצה קיבלו החלטה עקרונית למנות מאמן בכיר לעונה הבאה. סבע צפוי להימכר לקרית שמונה תמורת כחצי מיליון שקלים

במכבי נתניה מעוניינים לסגור עד לסוף השבוע הבא את נושא המאמן לעונה הבאה כדי להתחיל בתהליך בניית הקבוצה בתקווה לחזור תוך עונה אחת לליגת העל. במועדון התלבטו בין האפשרות לבחור מאמן מקומי שמכיר את השחקנים והמערכת או להנחית מאמן בכיר בעל ניסיון כדי שזה יחתום למספר שנים ויוביל את נתניה בחזרה לצמרת הכדורגל הישראלי.

מאמן עירוני קרית שמונה גילי לנדאו. ברני ארדוב
רעב מאוד להצלחה. גילי לנדאו/ברני ארדוב

לאחר שיחה בין חברי ההנהלה, המטרה הראשונית היא להנחית מאמן בכיר בעל ניסיון כשבמועדון העלו כבר כמה שמות של מועמדים, ביניהם גילי לנדאו, אלי כהן, שאימן את הפועל רמת גן העונה, שלומי דורה ויוסי מזרחי. במועדון כבר גיששו אצל מזרחי, אך זה עדיין לא החליט אם הוא מעוניין לעבוד בליגה הלאומית והוא צפוי להחזיר תשובה לנתניה בזמן הקרוב.

גורמים בכירים בנתניה דווקא תומכים בחזרתו של לנדאו לקבוצה, זאת למרות חילוקי דעות שהיו לו בתקופה הקודמת במועדון, וטוענים שלנדאו שרעב מאוד להצלחה כשהוא האיש המתאים להחזיר את הקבוצה לימיה היפים. בכל מקרה, בהנהלה קיבלו החלטה שלא למשוך את העניין ולנסות לסכם כמה שיותר מהר עם המאמן שיתחיל בבניית סגל השחקנים.

אחמד סבע שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
נתניה דרשה תחילה 900 אלף שקל. אחמד סבע/קובי אליהו

אחמד סבע שמבוקש על ידי עירוני קרית שמונה צפוי לשבת מחר (חמישי) שוב עם הבעלים של הקבוצה הצפונית כדי לנסות לסכם סופית. בנתניה דרשו 900 אלף שקלים על כרטיס השחקן שלו, אך לאחר כמה שיחות נראה שסבע ישוחרר לקרית שמונה עבור כחצי מיליון השקלים.

אגב, בנתניה מתכוונים לדרוש סכום זהה (900 אלף שקלים) גם על קובי דג'אני ועלי חטיב, כשההערכות הן שבסופו של דבר הם יימכרו עבור סכום נמוך יותר, בעוד שעל עומרי בן הרוש תדרוש נתניה יותר משני מיליון שקלים ואחוזים ממכירה עתידית לאירופה אם הוא יועבר לקבוצה ישראלית. כמו כן, נתניה תדרוש סכום של קרוב למיליון שקלים אם תהיה זו קבוצה מחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully