וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו מרטינס: "יום קשה למועדון, כולם שבורים"

מערכת וואלה! ספורט

15.5.2013 / 8:26

וויגאן הצטרפה למועדון הקבוצות שזכו בגביע וירדו באותה עונה. המנג'ר הספרדי עשוי להישאר, מקמנמן עלול להחמיץ את היורו

ספורט 2

היסטוריה עצובה נרשמה אמש (שלישי) בבבריטניה, כאשר וויגאן הפכה לקבוצה הראשונה בתולדות הכדורגל האנגלי שזוכה בגביע ויורדת ליגה באותה עונה. הלאטיקס הובסו 4:1 לארסנל, ובכך הגיעה לה לסיומה תקופה בת שמונה עונות בליגה העליונה. וויגאן מצטרפת למועדון שכולל גם את הפועל רמת גן בישראל, ומספר קבוצות אחרות באירופה.

בצרפתהתופעה יותר מוכרת. סנט אטיין (1962), ניס (1997) שטרסבורג (2001) ולוריין (2002) זכו בגביע בעונה בה ירדו לליגה השנייה, ואוויאן יכולה להיות החמישית העונה, כשהיא עדיין נלחמת נגד הירידה ותשחק בגמר הגביע מול בורדו. בגרמניה רק קייזרסלאוטרן ירדה וזכתה בגביע באותה עונה (1995/6), בהולנד הייתה זו רק ווילם וו (1962/3) ובפורטוגל ביירה מאר היא היחידה (1998/9). באיטליה היו שתי יורדות שהגיעו למעמד הגמר (לאציו ב-1961 ואטאלנטה ב-1987) אך לא זכו בתואר וכך גם בספרד עם אתלטיקו מדריד (2000) ורקראטיבו שנוצחו בגמר (2003).

שון מאלוני, ארונה קונה שחקני וויגאן מאוכזבים. Shaun Botterill, GettyImages
כמה שזה כואב. קונה ומלוני/GettyImages, Shaun Botterill

"מעולם לא חשבתי שזה יקרה", אמר מנג'ר הקבוצה רוברטו מרטינס. "זהו יום קשה למועדון. היו לנו שמונה עונות מדהימות בפרמיירליג, אבל עכשיו צריך לבנות לקראת העתיד. הזכיה בגביע נתנו לה תקווה שאנחנו יכולים לנצח את שני המשחקים הנותרים ולהישאר, אבל לא היינו טובים מספיק בהגנה לכל אורך העונה". כשנשאל האם יישאר בקבוצה גם בליגת המשנה, אמר הספרדי: "כולם שבורים, זה לא הזמן לדבר על אנשים ספציפיים. נראה בסוף העונה".

יו"ר המועדון דייב וולאן מאוד רוצה בהישארותו של מרטינס: "רוברטו יודע איך אני מרגיש כלפיו, ואני יודע איך הוא מרגיש כלפי וכלפי המועדון. הוא ג'נטמלן, הוא לויאלי. אם יגיע היום שהוא יגיד שהוא רוצה לעזוב, אתן לו. אבל אני לא חושב שזה יקרה. אנחנו נילחם בשנה הבאה, וננסה לחזור כבר בתוך עונה אחת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
רוברטו מרטינס מאמן וויגאן לאחר ירידת ליגה. Shaun Botterill, GettyImages
לא מעוניין לדבר על עתידו. מרטינס/GettyImages, Shaun Botterill

אם ההפסד הכואב לא הספיק, הרי שבמהלך המשחק אמש קאלום מקמנמן, המצטיין בגמר הגביע מול מנצ'סטר סיטי, נפצע אחרי התנגשות עם לורן קוסיילני, הורד על אלונקה והוא נמצא בספק ליורו הצעירות שייצא לדרך ב-5 ביוני בישראל. מצבו של השחקן המוכשר שנכלל לראשונה בסגל של סטיוארט פירס עדיין לא ברור, כשרוברטו מרטינס אמר בנושא: "עוד מוקדם מדי לדעת האם הוא ייעדר שבועות או חודשים".

קאלום מקמנמן שחקן וויגאן. Shaun Botterill, GettyImages
בספק גדול ליורו הצעירות. מקמנמן/GettyImages, Shaun Botterill

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully