וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן ויצמן: "אם זה יהיה תלוי בבלבול אשאר בסכנין"

14.5.2013 / 10:34

הבלם שסופסל במסר להנהלה: "המאמן אמר לי שהוא מעריך אותי". בקבוצה יחפשו חלוץ זר אם לא יצליחו להחתים את סבע

one

בבני סכנין החליטו ללכת על אופציית חלוץ זר במקומו של ירו בלו, לאחר שהבינו שבלו מעדיף לסגור בהפועל חיפה, ואחמד סבע שהוזכר גם הוא כמועמד קרוב לסגירה בעירוני קרית שמונה. מאמן הקבוצה מרקו בלבול מעוניין מאוד להנחית חלוץ בסגנון דומה לסבע ובלו, כך שכעת יחלו בסכנין ליצור קשר עם סוכנים ולבקש דיסקים של שחקנים זרים בעמדה זו כדי להנחית אחד כזה בארץ.

בנוסף בקבוצה רוצים לצרף שני קשרים ומגן שמאלי, מכיוון שאדיר טובול לא צפוי להמשיך. למרות שסכנין מרוצים מיכולתו, טובול צפוי לחזור לאשדוד מכיוון שהנסיעות הארוכות לצפון הקשו עליו.

מהראן לאלה שחקן הפועל חיפה (ימין) מול עידן ויצמן שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
"עושים עוול לקהל של סכנין". עידן ויצמן/אדריאן הרבשטיין

מי שעל פי ההערכות לא ימשיך הוא עידן ויצמן, שלמרות עונה טובה זכה ליחס לא נעים מהקהל וגם מחלק מאנשי ההנהלה, ובמחזורים האחרונים אף מצא עצמו על הספסל. "מבחינה אישית הייתי מרוצה מעצמי", אמר ויצמן בשיחה עם וואלה!ספורט. "הסוף היה מאכזב מבחינתי כי לא לקחתי בו חלק. אני לא יודע למה זה קרה. מרקו אמר לי בשיחות אישיות שהוא מעריך אותי, חושב שאני מנהיג ושאני שחקן טוב מאוד, אבל מצד שני לא שיחקתי אז אני לא יודע מה קרה שם".

על העונה הבאה אמר ויצמן: "אני מסיים חוזה בסכנין. נכון להיום אף אחד לא דיבר איתי ואמר לי אם רוצים אותי או לא. אני רק יודע שאם זה יהיה תלוי רק במרקו אני אהיה שחקן של סכנין". על העימותים עם הקהל אמר ויצמן: "עושים עוול לקהל של סכנין. זה לא היה כל הקהל, זה היה קומץ של כמה ילדים שהחליטו לעשות רעש בלי קשר ליכולת. אם אותם ילדים קיללו אותי עוד לפני משחק בלי קשר לכלום אז משהו שם לא היה כשר. אני מקבל עד היום הודעות מאוהדים של סכנין שרוצים ששאר. הקומץ לא שווה התייחסות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully