וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ניוקאסל ונוריץ' נשארו, סנדרלנד בסכנה

מערכת וואלה! ספורט

12.5.2013 / 18:50

המגפייז ניצחו 1:2 בחוץ את ק.פ.ר ושרדו ברגע האחרון, הכנריות הביסו 0:4 את ווסט ברומיץ'. גם סאות'המפטון ניצלה עם תיקו

ספורט 2

המחזור ה-37 והלפני אחרון באנגליה נמשך הערב (ראשון) עם שבעה משחקים כאשר מלבד המשחק המרגש של מנצ'סטר יונייטד ואלכס פרגוסון מול סוונסי, נערכו כמה משחקי תחתית חשובים שבסיומם שתי קבוצות הבטיחו את הישארותם בליגה. ניוקאסל עשתה את זה בסטייל עם ניצחון חוץ 1:2 על ק.פ.ר שכבר ירדה. נוריץ' סיימה את הקאמבק הגדול שלה עם 0:4 גדול על ווסט ברומיץ'. סנדרלנד סיימה בתיקו 1:1 עם סאות'המפטון ועדיין לא ניצלה.

זהות הקבוצה השלישית שתצטרף לק.פ.ר ורדינג בליגת המשנה תוכרע מבין וויגאן, סנדרלנד ואסטון וילה, כאשר בכל מקרה הפסד של הלאטיקס לארסנל במשחק ההשלמה שלהם ביום שלישי, יוריד אותם סופית לליגת המשנה, ללא קשר לתוצאות של היריבות שלהן. במשחק שהסתיים מוקדם יותר ניצחה טוטנהאם 1:2 את סטוק ועלתה למקום הרביעי על חשבונה של ארסנל.

שחקני ניוקאסל חוגגים עם יוהאן גופראן. רויטרס
נשארים בליגה בסיומה של עונה לא פשוטה. ניוקאסל חוגגת עם גופראן/רויטרס

קווינס פארק ריינג'רס - ניוקאסל 2:1

ניוקאסל הגיעה למגרשה של היורדת כשהיא יודעת שניצחון שלה ישאיר אותה בליגה, כאשר ערב המחזור שלוש נקודות בלבד הפרידו בינה לבין הקו האדום בו נמצאת וויגאן. המשחק הזה החל רע מאוד מבחינתה כאשר לואיק רמי הצרפתי העלה את המארחים ליתרון כבר בדקה ה-11 בפנדל. חאתם בן ארפה הצרפתי השווה מהר מאוד בדקה ה-18 בזכות פנדל מדוייק משלו, אבל הגיבור ניוקאסל היה יוהאן גופראן, החלוץ הצרפתי שהגיע במהלך פגרת ינואר ובדקה ה-35 ניצל טעות קשה מאוד של הגנת המארחים ומול שער חשוף לחלוטין בעט פנימה.

1:2 בסיום לניוקאסל, שמשאיר אותה סופית בפרמיירליג מאחר שוויגאן, שנמצאת כרגע מתחת לקו האדום, תפגוש במחזור הבא את אסטון וילה שנמצאת גם היא בסכנה. השתיים לא יכולות לעבור את ניוקאסל בטבלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן סאות'המפטון לוק שואו (ימין) מול שחקן סנדרלנד ג'ק קולבק. Scott Heavey, GettyImages
עדיין לא ניצל. לוק שואו מסנדרלנד, מימין/GettyImages, Scott Heavey

סנדרלנד - סאות'המפטון 1:1

פאולו די קאניו החל נפלא את הקדנציה שלו בסנדרלנד עם שני ניצחונות גדולים, אבל התבוסה מול אסטון וילה והתיקו מול סטוק, שוב דירדרו את הקבוצה לתחתית. הערב, החתולים השחורים ידעו שניצחון שלהם ישאיר אותם בליגה. זה החל מצוין מבחינתם כאשר פיל בירדסלי העלה אותם ליתרון בדקה ה-68 עם שער יפה בבעיטה ברגל ימין מקצה הימני של הרחבה לחיבורים. הקדושים היו צריכים תיקו כדי להישאר והם השיגו אותו בדקה ה-76 בזכות שער של ג'ייסון פונצ'ון, שסיים התקפה משולבת עם בעיטה מקרוב לרשת הגבוהה. התיקו הזה משאיר את סאות'המפטון בליגה באופן סופי אבל הקבוצה של די קאניו תשרוד אם וויגאן תפסיד במשחק ההשלמה שלה מול ארסנל ביום שלישי הקרוב. צפו בתקציר המשחק

שחקן נוריץ' רוברט סנודגראס מול שחקן ווסט ברומיץ' אלביון גוראן פופוב. Clive Mason, GettyImages
נשאר בליגה. סנודגראס, משמאל/GettyImages, Clive Mason

נוריץ' - ווסט ברומיץ' 0:4

הכנריות הגיעו למשחק הזה בידיעה שניצחון יבטיח להן סופית עוד עונה בפרמיירליג ולשמחתם הם פגשו קבוצה שסיימה עניין בליגה ועשו זאת בסטייל. 25 דקות החזיקה ווסט ברום מעמד עד שרוברט סנודגראס שבר את הקרח עם שער בבעיטה מקרוב אחרי שהשתלט על כדור חוזר ברחבה. בדקה ה-62 הבטיחה נוריץ' את הניצחון עם שער נוסף של גרנט הולט, החלוץ של הכנריות שניצל טעות קשה של בן פוסטר ומקרוב דחק פנימה. שלוש דקות עברו וההפסד הפך להשפלה כאשר גארת' מקאולי כבש שער עצמי. בדקה ה-90 הבטיח ג'ונתן האוסון את הניצחון של הכנריות ועונה נוספת בפרמיירליג. סיום מצוין לנוריץ' לעונה שהחלה רע מאוד והסתיימה עם טעם מתוק.

שחקני טוטנהאם חוגגים עם קלינט דמפסי. רויטרס
ניצחון חשוב בדרך לאירופה. טוטנהאם/רויטרס

סטוק סיטי - טוטנהאם 2:1

תיקו היה מבטיח באופן סופי ורשמי לפוטרס עונה נוספת בפרמיירליג, וכשסטיבן אנזונזי העלה אותם ל-0:1 עם נגיחה כבר בדקה השלישית נדמה היה שכך יהיה, אך גם לטוטנהאם המשחק הערב היה חשוב מאוד. הניצחון העלה את התרנגולים למקום הרביעי המוביל לליגת האלופות על חשבון ארסנל, לפחות באופן זמני, כשבמחזור האחרון ייצאו אנדרה וילאש בואש ושחקניו למשחק חוץ מול סנדרלנד. את היתרון המוקדם של סטוק ביטל קלינט דמפסי, שניצל טעות בהגנה ויציאה רעה של אסמיר בגוביץ' כדי לאזן ל-1:1 בדקה ה-20. את המהפך השלים עמנואל אדבאיור בדקה ה-83, כשדמפסי, הפעם בתפקיד המבשל, מצא עצמו ברחבה, העביר כדור רוחב ולא השאיר לטוגולזי אלא להושיט את הרגל ולקבוע 1:2 גורלי לאורחת.

משחקים נוספים:

אברטון - ווסטהאם 0:2
לאברטון: קווין מיראלס (6 ו-60)

פולהאם - ליברפול 3:1
לפולהאם: דימיטאר ברבאטוב (33), לליברפול: דניאל סטארידג' (36, 63 ו-86)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully