וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי דרמה בלתי נשכחת: ווטפורד בגמר הפלייאוף

מערכת וואלה! ספורט

12.5.2013 / 16:54

הקבוצה של זולה ניצחה את לסטר 1:3 בדקה ה-97 ומחקה 1:0 מהמשחק הראשון. השועלים החמיצו פנדל בדקה ה-96

ספורט 2

הצ'מפיונשיפ האנגלית לא מפסיקה לספק דרמות. אחרי מחזור סיום שנראה כאילו יצא מסרט מתח בלתי אפשרי, גם משחק הגומלין בין ווטפורד ללסטר סיטי בחצי גמר פלייאוף העלייה סיפק סיפור בלתי נשכח.

שוער ווטפורד, מנואל אלמוניה. Michael Regan, GettyImages
איזו חגיגה. אלמוניה/GettyImages, Michael Regan

בשורה התחתונה: ווטפורד ניצחה 1:3, מחקה פיגור 1:0 מהמשחק הראשון ועלתה לגמר הפלייאוף, אבל לניצחון שלה קדמה כאמור דרמה ענקית. ווטפורד עלתה ל-0:1 בדקה ה-15 אחרי שער נפלא של מאתיי וידרה הצ'כי בבעיטה מהאוויר, אבל דייויד ניוג'נט השווה כעבור ארבע דקות. וידרה קבע 1:2 לצרעות בדקה ה-65 ובמצב הזה המשחק היה מגיע להארכה מכיוון שבפלייאוף אין התייחסות לשערי חוץ.

הזמן עבר והדקה ה-90 הגיעה. השופט מייקל אוליבר הוסיף שבע דקות והדרמה עמדה להתחולל. בדקה ה-96 מרקו קאסטי הוותיק הכשיל את אנתוני קנוקר ברחבה ואוליבר הצביע על הנקודה הלבנה. הצרפתי ידע שאם הוא יקבע 2:2 הוא יעלה את השועלים לגמר הפלייאוף, אבל מנואל אלמוניה עצר את הפנדל שלו ואחר כך גם את הבעיטה מהריבאונד. ווטפורד יצאה למתקפת נגד ובדקה ה-97 טרוי דיני ניצל יציאה גרועה של קספר שמייכל כדי לקבוע 1:3 ולהעלות את ווטפורד לגמר הפלייאוף. המאמן ג'אנפרנקו זולה רץ עם הצוות שלו לתוך המגרש, החליק והתרסק בצורה משעשעת. כמובן שזה לא הפריע לו לחגוג.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מאמן ווטפורד, ג'אנפרנקו זולה. Michael Regan, GettyImages
פרץ למגרש בצהלה. זולה/GettyImages, Michael Regan

זה המקום לציין שהדמות הטראגית של המשחק, מחמיץ הפנדל אנתוני קנוקר, היה זה שכבש עבור לסטר שער ניצחון נגד נוטינגהאם פורסט בדקה ה-90 של המחזור האחרון בעונה הסדירה והעלה את הקבוצה שלו למקום השישי ולחצי גמר הפלייאוף.

ווטפורד שסיימה את העונה במקום השלישי, תשחק בגמר הפלייאוף נגד המנצחת בהתמודדות בין ברייטון לקריסטל פאלאס. המשחק הראשון הסתיים ב-0:0 והגומלין יתקיים מחר. הגמר, ממנו תצא העולה השלישית לפרמיירליג (אחרי קרדיף סיטי והאל סיטי), ייערך באצטדיון וומבלי ב-27 במאי.

שחקן לסטר סיטי, אנתוני קנוקר. GettyImages
הפך צהגיבור של לסטר סיטי לדמות הטראגית שלה. קנוקר המסכן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully