וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: שרצקי יפחית בדרישתו תמורת ברק בדש

תהל אלון

12.5.2013 / 12:40

הבעלים הסכים להתחשב ברצונו של החלוץ להימכר לבלגיה. אבוחצירא וגבאי צפויים לעזוב, בני בן זקן מונה לעוזרו של בכר

one

עירוני קרית שמונה הודיעה היום (ראשון) על מינויו של בני בן זקן, הקפטן לשעבר של הקבוצה שעזב במהלך העונה הנוכחית לאסי גלבוע, לעוזר המאמן בעונה הבאה. בן זקן מחליף בתפקיד את עופר מזרחי ששימש בתפקיד מאז מינויו של ברק בכר למאמן ראשי. בקבוצה הודו למזרחי על תרומתו למועדון.

בן זקן, 30, שיחק 14 שנה בקבוצה הבוגרת של המועדון והיה שותף לרגעים ההיסטוריים במועדון הצפוני, כולל העלייה מליגה א' ללאומית ולליגת העל, הזכייה הראשונה בגביע הטוטו וכמובן האליפות ההיסטורית. בנובמבר עזב לראשונה את הקבוצה ועבר לאסי גלבוע מליגה א' וכעת הוא תולה את הנעליים וחוזר בתור עוזר מאמן.

שחקן עירוני קרית שמונה, בני בן זקן. אדריאן הרבשטיין
חוזר לקרית שמונה בתפקיד עוזר המאמן. בני בן זקן/אדריאן הרבשטיין

בקרית שמונה נעלו אתמול שבוע לא קל בכלל. אחרי ההפסד בגמר הגביע, אמש הפסידה הקבוצה גם למכבי חיפה 2:1 ובינתיים ירדה למקום החמישי בטבלה, נתון שיכול להשתנות במחזור האחרון. למרות שאף אחד ממקומות אלו אינו מוביל לאירופה, לכחולים חשוב בעיקר לסיים במקום הרביעי משום שהישג כזה יכניס לקופת המועדון 100,000 שקל.

שחקנים בקבוצה אמרו: "נכון שכביכול כבר לא משנה המיקום בטבלה כי לאירופה לא נגיע, אבל אנחנו כן רוצים לסיים את העונה הזאת עם טעם מתוק וכמה שיותר גבוה. מבחינתנו להיות במקום הרביעי זה כן נחשב לעונה טובה במיוחד אחרי כל המשחקים והתהפוכות שעברנו בעונה זו". בקבוצה יחלו השבוע באופן רשמי את ההכנות לעונה הבאה וככל הנראה צפויים מספר שינוים מהותיים בסגל של הקבוצה הצפונית.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן עירוני קרית שמונה ברק בדש מאוכזב. ברני ארדוב
יילכו לקראתו? ברק בדש/ברני ארדוב

החלוץ ברק בדש נפגש היום עם הבעלים איזי שרצקי על מנת לדון בעתידו של השחקן. בדש הביע את רצונו להמשיך עונה נוספת בבוורן הבלגית, ואילו שרצקי הביע נכונות ללכת לקראתו של החלוץ ולמכור אותו. כרגע אין הסכמה בין הצדדים לגבי הסכום שהבעלים ידרוש עבור כרטיס השחקן, אך הוא מוכן להתגמש ולהפחית את דרישותיו שעמדו על מעל 250 אלף יורו, על מנת שהבלגים יוכלו לעמוד בכך. בנוסף לבוורן מחזיק בדש בעוד שתי הצעות מקבוצות בליגה הראשונה בבלגיה.

שלושה שחקנים שככל הנראה יבקשו לעזוב את הקבוצה הם שמעון אבוחצירא ואלעד גבאי שמבוקשים במכבי חיפה. גם הפועל תל אביב מעוניינת במגן. שניהם אומנם שחקנים תחת חוזה אך איזי שרצקי לא צפוי לעמוד בדרכם, עם ישולמו הפיצויים שידרוש. לעומתם השוער דני עמוס כבר שחקן חופשי בסוף העונה ולמרות שכרגע אין לו הצעה ממשית על הפרק, המטרה שלו היא למצוא קבוצה באירופה.

את הקשר בריאן חרסיסיץ' ינסו להשאיר לעונה נוספת וכך גם את דוד סולארי שיתבקש לקצץ בשכרו וצפוי להיפגש עם שרצקי בנושא בימים הקרובים. מי שמועמד לחזק את הקבוצה הוא אחמד סבע שירד ליגה עם מכבי נתניה ובעבר כבר עלה שמו כאופציה לחיזוק של הסגל הצפוני.

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
כבר מתכננים את העונה הבאה. ברק בכר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully