וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון ג'יימס: "האווירה תהיה מטורפת לגמרי"

12.5.2013 / 10:28

סנטר מכבי תל אביב מתכונן לדרבי השני ברבע גמר הפלייאוף (19:45, ספ' 5): "היו לנו לא מעט טעויות במשחק הראשון"

מכבי תל אביב תפגוש הערב (ראשון) את הפועל תל אביב בבית מכבי בראשון לציון במשחק השני ברבע גמר הפלייאוף. במפגש הראשון הציגו הצהובים יכולת מגומגמת, ובקבוצה מקווים כי אחרי שהצליחו לשמור על הביתיות, יציגו הערב יכולת טובה יותר. המאמן דיוויד בלאט הדגיש בימים האחרונים כי "חייבים להגיע אגרסיביים ולפתוח חזק". ניק קיינר מדלי, שאופשז בשבוע שעבר בבית חולים, לא ישחק גם הערב.

שחקן מכבי תל אביב, שון ג'יימס. קובי אליהו
נותן קרדיט לאדומים. שון ג'יימס נאבק בבריאן רנדל במשחק הראשון/קובי אליהו

"מצפה לנו עוד משחק טוב ומעניין ונעשה את הכי טוב כדי להיות מרוכזים בו", אמר שון ג'יימס לקראת המשחק, "הפועל תל אביב היא קבוצה טובה, הם חזרו במשחק הראשון בגלל שהיא קבוצה טובה וכישרונית, הם נלחמו בצורה יפה מאוד. היו לנו לא מעט טעויות וננסה לא לחזור על זה במשחק השני. זו גם אשמתנו שאיבדנו את היתרון".

150 אוהדים של מכבי צפויים לפקוד את יציעי האולם בו תהיה אבטחה מוגברת והפרדה מוחלטת בין שני מחנות האוהדים. על תקרית זריקת הכיסאות במשחק הקודם והאווירה החמה שמצפה לשחקני מכבי במשחק החוץ, הוסיף ג'יימס: "עניין הכיסא הוא לא דבר שקשור לכדורסל בכלל וחבל שהוא קרה. האווירה היתה מטורפת לגמרי כשהיינו שם בפעם הקודמת ואני בטוח שעכשיו, כשמדובר במשחק פלייאוף, האווירה תהיה אפילו יותר מטורפת. אנחנו צריכים להגיע למשחק הזה ולשחק אותו הכי טוב שניתן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully