וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואסיליס ספאנוליס: "רק הגנה מנצחת משחקים כאלה"

באולימפיאקוס התגאו בהגנה שהובילה אותם לגמר היורוליג. אנטיץ': "חבורת הגברים הטובה באירופה". ווימס: "ערב נורא"

רויטרס

משחק אחד - זה כל מה שמפריד בין אולימפיאקוס לשמירה על תואר אלופת אירופה. היוונים רוצים להיות הראשונים זה שבע שנים שמצליחים לזכות פעמיים ברציפות ביורוליג, והערב (שישי) הם ניצחו בחצי גמר הפיינל פור בלונדון את יריבתם מגמר אשתקד, צסק"א מוסקבה, 52:69. קייל היינס נבחר לאיש המשחק עם 13 נקודות ו-10 ריבאונדים, כשפרו אנטיץ' קלע גם הוא 13 נקודות והיה שותף למשחק ההגנה הנהדר של אולימפיאקוס.

* גמר היורוליג ביום ראשון (22:00) יועבר בשידור ישיר כאן בוואלה! ספורט.

גאורגיוס פרינטזיס שחקן אולימפיאקוס. רויטרס
יש סיכוי לריפיט. גאורגיוס פרינטזיס/רויטרס

"נתנו את הנשמה. האמת היא שבהתקפה לא היינו כל כך טובים, אבל בהגנה היינו מעולים", סיכם הפורוורד גאורגיוס פרינטזיס את הניצחון הגדול של אולימפיאקוס. "אין יותר מדי זמן לפסטיבלים, יש עוד הרבה עבודה לפנינו וכולנו נצטרך לתרום. השגנו ניצחון גדול מול יריבה מצוינת, אבל חייבים להישאר עם רגליים על הקרקע. אם נשחק כך גם ביום ראשון, יש לנו סיכוי טוב".

כוכב הקבוצה ואסיליס ספאנוליס טען: "רק הגנה מנצחת משחקים כאלה. הקהל שלנו היה מדהים, שמענו את התמיכה שלהם וקיבלנו אנרגיה. עכשיו נאסוף כוחות לקראת הגמר. זהות היריבה לא משנה".

פרו אנטיץ' חגג בסיום: "איזו הרגשה נפלאה, אני לא יכול לתאר את זה. יש כאן את החבורת גברים הכי טובה באירופה. לאף קבוצה אין מנטאליות טובה יותר משלנו. זו אחווה, כולם משחקים יחד - הכול נשען על הקבוצתיות. זה הסוד שלנו. אני לא יודע למה אנשים ציפו, אבל אם אני חובב כדורסל שקנה כרטיס לפיינל פור, אני לא יכול להיות מאוכזב ממה שהראינו כאן הערב".

גם הבעלים של הקבוצה, האחים גיורגוס ופנאיוטיס אנגלופולוס, הגיעו לברך את השחקנים. "אפילו כאלה שלא שיחקו כאן, כמו שרמדיני, נתנו הכול", אמר פנאיוטיס. "אין לנו העדפה לגבי היריבה בגמר. בואו נעשה ריפיט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ואסיליס ספאנוליס שחקן אולימפיאקוס. Luca Sgamellotti, GettyImages
אוסף כוחות לגמר. ואסיליס ספאנוליס/GettyImages, Luca Sgamellotti

סוני ווימס, שהוביל את קלעי צסק"א מוסקבה עם 13 נקודות, החמיא ליריבה: "צריך להוריד את הכובע בפני אולימפיאקוס. אנחנו שיחקנו נורא הערב, לא ראיתי את הקבוצה כך כבר הרבה זמן. חלק מהשחקנים פשוט לא הופיעו, זה היה המשחק הכי גרוע שלנו העונה. בפיינל פור, במיוחד במעמד כזה, אתה לא יכול לשחק כך. אם רצינו להיראות ככה, עדיף היה להישאר בבית. זה היה נורא".

גם ננאד קרסטיץ' הסכים: "קשה להגיד משהו חכם כרגע. הקבוצה שיחקה בצורה קטסטרופלית. זו הפעם השנייה ברציפות שאנחנו מפסידים לאולימפיאקוס בפיינל פור, והפעם הם באמת היו ראויים לניצחון. הם היו טובים יותר, ואלה מאיתנו שהיו צריכים להוביל את הקבוצה צריכים לקחת אחריות על ההפסד הזה".

ארון ג'קסון שחקן צסק"א מוסקבה. Rodolfo Molina, GettyImages
אולי עדיף היה להישאר בבית. ארון ג'קסון/GettyImages, Rodolfo Molina

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully