וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה-מכבי חיפה: דוידוביץ' יהיה מאמן שוערים?

השוער שעומד לפרוש ייפגש עם שחר. חרזי למקורביו: "מה שיחליטו מקובל". הקריה תנסה להתאושש מהגמר (ש', 17:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* קרית שמונה ומכבי חיפה נפגשו 15 פעמים בליגת העל. הירוקים ניצחו שמונה פעמים. שלושה משחקים הסתיימו בתיקו וארבעה בניצחון של קרית שמונה.

* כשהמשחקים נערכים באצבע הגליל, לחיפה יש שישה ניצחונות מתוך תשעת. משחק אחד הסתיים בתיקו ושניים בניצחון של קרית שמונה.

*גל לייבוביץ' יהיה השופט החמישי שעורך בכורה בליגת העל העונה.

*מכבי חיפה לא ניצחה בחוץ כבר חודשיים, מאז שגברה על מכבי נתניה ב-9.3.13.

*חן עזרא כבש שלוש פעמים נגד קרית שמונה. הוא רחוק שער אחד מהמקום השלישי בטבלת הכובשים נגד האלופה לשעבר, שני שערים מהמקום השני ושלושער מהמקום הראשון.

נתונים: אתר דריבליסט

חן עזרא אייל גולסה חוגגים שער. אדריאן הרבשטיין
אוהב את המפגשים עם קרית שמונה. חן עזרא, במרכז/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות

עירוני קרית שמונה:

ימים לא פשוטים עוברים על הקריה. יומיים עברו מההפסד בגמר הגביע והתחושות הקשות עדיין מלוות את השחקנים והצוות, כאשר בקבוצה מתקשים להתאושש מכך שחלום הגביע נגוז ויחד איתו היעד שהציבו לעצמם בדמות כרטיס לאירופה.

באימון שקיימה היום הקבוצה שררה אווירה לא קלה ושקטה יחסית והאכזבה הורגשה על פניהם של השחקנים. המאמן ברק בכר ייאלץ לאסוף אותם לקראת שני המשחקים שנותרו בליגה, כאשר מחר תקיים הקבוצה את המשחק הביתי האחרון שלה לעונה זו. נראה שהמאמן יעדיף לתת מנוחה למספר שחקני הרכב ולאפשר לשחקנים נוספים לקבל דקות.

שחקנים בקבוצה התייחסו לתחושות: "לא יכולנו היום באימון להסתכל לברק בעיניים, היה פשוט קשה להתמודד עם זה. אנחנו כל כך מאוכזבים, רצינו את התואר הזה בשבילנו ורצינו אותו בעיקר בשביל ברק, האכזבה היא עצומה יותר בגלל שאכזבנו אותו. נצטרך להרים את הראש בשביל שני המשחקים שנותרו ולסיים את העונה במקום הרביעי ועם טעם מתוק יותר".

מכבי חיפה:

במכבי חיפה רוצים להבטיח כבר בסוף השבוע את המקום השני. ניצחון בקרית שמונה או מעידה של הפועל תל אביב בדרבי, תבטיח לקבוצה של אריק בנאדו את הסגנות, אם כי גם ירידה למקום השלישי לא תשנה את התכניות משום ששתי הקבוצות ישחקו במסגרת הסיבוב השני של הליגה האירופית. במועדון התייחסו הבוקר לפרסום אמש (חמישי) בנוגע לניר דוידוביץ', שעל פי סיכום עם ההנהלה צפוי לשחק מול הפועל תל אביב ואז לפרוש. "שחקן במעמדו של ניר ראוי לטקס מכובד", אמרו בחיפה. "קצת קשה לו להתאמן בתקופה הזאת, אבל הוא מסוגל לשחק כמה דקות".

כפי שכבר פורסם, תקציב מכבי חיפה יקטן בעונה הבאה. אנדריי פיליאבסקי אמור לעזוב יחד עם דלה ימפולסקי, עודד אלקיים, אלון תורג'מן ותמיר כהן (בכפוף לסיכום על פיצוי), כשמעמדם של ויאם עמאשה ואמיר אדרי לא ברור. בנאדו רוצה לצרף מגן ימני, בלם, קשר אחורי, שחקן כנף וחלוץ. בחיפה ימשיכו לעקוב אחר השחקנים שאורי אוזן ראה בסרביה, אם כי עדיין לא ברור האם יצרפו אחד מהם. בינתיים, מסתמן כי חיפה תנהל בקרוב משא ומתן עם אחד מהזרים שאוזן אסף פרטים עליהם בקפריסין: קשר אומוניה דמטריס חריסטופי וקשר אנורתוזיס ריקרדו לאבורדה.

הסקאוט אלון חרזי הגיע אתמול למשרדו בכפר גלים וממשיך לעבוד כרגיל, אך הוא אמור לעזוב בתום העונה. כזכור, הסקאוט כבר שוחח עם הנשיא יעקב שחר בעניינו וביקש לעבור לתפקיד מקצועי. חרזי התבקש שלא לדבר על המעבר הצפוי בתקשורת, עד שתתקבל החלטה בעניין. "חרזי מאוד מוערך על ידי יענקל'ה שחר", אמרו במועדון. "סביר להניח שימצאו לו תפקיד אחר, שגם הוא יתאים לכישוריו". חרזי אמר אתמול למקורביו: "מה שהמועדון יחליט, מקובל עליי".

הקשר חן עזרא התייחס הבוקר לעונה הראשונה שלו במכבי חיפה ונשאל האם הוא כבר חושב על מעבר לאירופה. "אני שמח שאלו המספרים שלי, אבל אני לא קרוב ביכולת שלי לאירופה. אני שואף ליותר, כרגע אני במכבי חיפה והשאיפה שלי היא לזכות איתה בתארים. חלק גדול מהשינוי אצלי זה שאני לא סטטי, לא משחק בתפקיד אחד, אריק נותן לי חופשיות ואני משחק בימין ובשמאל ואני שמח על זה".

"הליגה הספרדית זה החלום שלי ואני עובד קשה כדי להגשים אותו", המשיך הקשר. "הגביע היה שיא העונה מבחינתנו, איכזבנו, שיחקנו לא טוב וזה נגמר. אני לא מצדיק את היכולת שלנו בחודש האחרון, אבל כמו שאמרתי, אנחנו לא נוותר על המקום השני ונילחם עליו".

עזרא נשאל על העובדה ששחקני הנבחרת יזכו לחופשות קצרות בשל משחקי היורו והנסיעה להונדורס. "זה חלום של כל אחד להיות בנבחרת והרבה היו מתחלפים איתי כדי לטוס לארצות הברית ולחזור משם לאימונים במכבי חיפה. אני מאחל לעצמי תמיד להיות כמה שיוצר פעיל". על יכולת הקבוצה בתקופה האחרונה: "אחרי הגביע באה ירידת מתח והתוצאות לא היו טובות, אבל אנחנו עדיין במקום השני ולא נוותר עליו. אנחנו רוצים לסיים במקום השני". על הזכיה של הפועל רמת גן בגביע הוסיף הקשר: "כאב לנו לראות את הגמר, ששוחק בלעדינו. כל הכבוד להפועל רמת גן על הזכייה".

הקשר אייל גולסה יוכל לחזור למשחק האחרון מול הפועל תל אביב, אבל בהתייעצות עם מאמן האולימפית גיא לוזון הוחלט לוותר על ניסיון להחזירו למגרשים, מתוך חשש שהדבר יפגע בו לפני היורו. גוסטבו בוקולי המורחק ייעדר מחר ודלה ימפולסקי צפוי להחליף אותו. החלוץ שובל גוזלן לא ישחק עם קבוצת הנוער מול מכבי תל אביב וייכלל בסגל הבוגרת. הסיבה: במועדון החליטו לא לסכן את החלוץ לקראת גמר הגביע לנוער. גם ג'אבר עטאא צפוי להיכלל בסגל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ניר דוידוביץ' שוער מכבי חיפה. שרון בוקוב
בקרוב יאמן את הדור הבא של מכבי חיפה? ניר דוידוביץ'/שרון בוקוב

יעמדו למבחן

עירוני קרית שמונה: דויד סולארי

לא מזמן התאושש הארגנטינאי מפציעה ארוכה שהשביתה עונה כמעט לעונה שלמה והוא עדיין לא חזר ליכולת שאפיינה אותו. בקבוצה עדיין לא החליטו אם להשאיר את סולארי לעונה הבאה ומחר הוא צפוי לפתוח כדי שמצבו ייבחן. החלוץ, שהיה חלק מרכזי באליפות של קרית שמונה בעונה שעברה, יצטרך להוכיח כעת שלמרות הפציעה הקשה, הכישרון לא נעלם והמקום שלו עדיין נמצא בקבוצה הצפונית.

מכבי חיפה: בויאן שראנוב

רגע לפני הפרישה הצפויה של ניר דוידוביץ', הולכת ומתחדדת שאלת השוער הסרבי. בשבועות האחרונים מנהלת מכבי חיפה מגעים עם סוכניו על הארכת החוזה, מתוך אמונה שהוא יתגבר על החיסרון היחיד שלו (כדורי גובה) ויוכל להפוך יחד עם הנתונים החיוביים שלו (אחד על אחד, עצירות גדולות על הקו) לשוער הזר הטוב בישראל. במועדון מספרים שגיורא אנטמן אשף בהכשרת שוערים שסובלים מבעיית כדורי גובה, ולכן אולי נראה אותו כאן כבר בעונה הבאה.

בויאן שראנוב מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
רגע לפני הפרישה של דוידוביץ', השאלה סביב מעמדו מתחדדת. שראנוב/אדריאן הרבשטיין

הרכבים משוערים

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, שיר צדק, איציק כהן, ליאור לוי (דושאן מאטוביץ'), דן איינבינדר, בריאן חרסיסיץ', דויד סולארי (דרקו טאסבסקי), אדריאן רוצ'ט, שמעון אבוחצירא, אחמד עאבד.

מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אוראל דגני, דקל קינן, אדין צוצאליץ', שמואל שיימן, דלה ימפולסקי, ג'אבר עטאא, חן עזרא, יניב קטן, אלון תורג'מן (שלומי אזולאי), ויאם עמאשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully