וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: דוידוביץ' ישחק נגד הפועל ת"א ויפרוש מכדורגל

9.5.2013 / 13:06

כך סוכם בין המועדון לשוער ביממה האחרונה. בהמשך לידיעה בוואלה! ספורט: חרזי שוחח עם שחר, צפוי לעזוב בתום העונה

ניר דוידוביץ' ומכבי חיפה הגיעו לסיכום ביממה האחרונה, לפיו השוער ייטול ככל הנראה חלק במשחק נגד הפועל תל אביב בעוד שבועיים. המשמעות היא שזהו יהיה משחק הפרידה של דוידוביץ' מהמועדון, ולאחריו יפרוש מכדורגל.

היחסים בין השוער הוותיק למועדון היו מתוחים לאורך העונה, וכללה חילופי האשמות והטחת ביקורת עקב מחלוקת על משך תקופת ההחלמה של השוער מפציעתו. המתיחות הקשה בין השוער לשרון החלה עוד לפני שהשוער יצא לטיפולים באיטליה. מתברר כי השוער העלה טענות קשות בנוגע לדרך הטיפול בו, אך בצוות הרפואי טענו שדוידוביץ' הוא זה שמסרב לקבל טיפול ומבקש לנסוע "מסיבות משונות", כהגדרתם, לטיפולים באיטליה. המתיחות הקשה בין השוער לשרון החלה עוד לפני שהשוער יצא לטיפולים באיטליה. מתברר כי השוער העלה טענות קשות בנוגע לדרך הטיפול בו, אך בצוות הרפואי טענו שדוידוביץ' הוא זה שמסרב לקבל טיפול ומבקש לנסוע "מסיבות משונות", כהגדרתם, לטיפולים באיטליה. לאחר שהעניין יושב, דוידוביץ' בילה את זמנו על ספסל הקבוצה. ”אקבל החלטה סופית בתום העונה”, אמר לפני כחודש כשנשאל לגבי עתידו.

ניר דוידוביץ' שוער מכבי חיפה. שרון בוקוב
צפוי לתלות את הכפפות במחזור הסיום של העונה. דוידוביץ'/שרון בוקוב

סקאוט מכבי חיפה אלון חרזי צפוי לעזוב את תפקידו כבר בשבועות הקרובים ויתמנה לתפקיד מקצועי, ככל הנראה במחלקת הנוער, כך מעריכים גורמים בכירים במכבי חיפה.

כפי שנחשף אתמול (רביעי) בוואלה! ספורט, הסקאוט כבר אינו חושק בתפקיד וסדרת אירועים שקרתה לאחרונה רק מחזקת את ההערכה שהוא יעזוב את התפקיד בקרוב.

כך למשל, מתברר כי מי שהיה אחראי על המגעים עם שני שחקני רכש שמועמדים לקבוצה, קשר אומוניה ניקוסיה ונבחרת קפריסין דמטריס חריסטופי (24) וקשרה הקולומביאני של אנורתוזיס ריקרדו לאבורדה (25), היה עוזר המאמן אורי אוזן שצפה אתמול במשחקים בסרביה.

יעקב שחר נשיא מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יעשה סדר. הבוס/אדריאן הרבשטיין

אוזן פנה בעצמו לשחקנים בקפריסין, ביקש פרטים על השניים והעביר המלצות חמות לראשי המועדון. בחיפה הדגישו כי חרזי הוא זה שביקש לוותר על הנסיעה לסרביה. "מרגע הפרסום החלו שמועות במועדון כאילו חרזי התפטר, אבל חרזי יישאר בתפקידו עד שיודיעו אחרת", הדגישו בחיפה. חרזי שוחח על הסוגיה עם הנשיא יעקב שחר, שמעריך אותו מאוד. בשיחה הבהיר חרזי את עמדתו – לקבל תפקיד מקצועי.

אוזן צפה אתמול בגמר הגביע הסרבי, בו זכתה יאגודינה אחרי ניצחון 0:1 על ויבודינה. כל שחקני יאגודינה אחריהם עקב אוזן שותפו במשחק, כולל הקשר האחורי מילאן ג'וריץ' (26) שכבש את השער היחיד במשחק. אחד השחקנים המרכזיים אחריהם עקב אוזן היה אנבר אליבודיץ' (28), ששיחק 90 דקות במדי ויבודינה. אוזן ימסור את חוות דעתו לבנאדו, אך רוב שחקני ההתקפה אותם ראה לא הרשימו.

בעניין אחר: ללא קשר לשאלת צירופו של גל כהן, במועדון מתכוונים לעקוב אחר סארי פלאח ביורו. בלם בני יהודה חזר לאימונים וצפוי לקבל זימון לפתיחת האימונים בחודש הבא. ייתכן מאוד שפלאח יצטרף לסגל ויחזור לכושר בהדרגה במדי הקבוצה.

אלון חרזי סקאוט מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"יישאר בתפקידו עד שיודיעו אחרת". חרזי/אדריאן הרבשטיין

במועדון עדיין בודקים את אופציית איתי שכטר ואליניב ברדה. כפי שכבר פורסם לפני כשבועיים, חלוץ חיפה תפנה לחלוץ גנק אם יחליט לחזור לישראל, למרות שלאחרונה מופעלים לחצים מצד הפועל באר שבע להציע לו חוזה ארוך טווח שיאפשר לו לפרוש במדי המועדון. שכטר מרוויח כשלושה מיליון שקל לעונה ולא יגיע לישראל בפחות משני מיליון שקל לעונה. חיפה תצטרך לממן גם את רכישת כרטיסו, ואם הוא יגיע יהיה מדובר בחריגה משמעותית בתקציב. הקבוצה תמשיך הבוקר בהכנות למשחק מול קריית שמונה. ניצחון יבטיח לחבורה של אריק בנאדו את המקום השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully