וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו לוי זומן לצעירה, צפוי להיות כשיר ליורו

7.5.2013 / 15:38

בלם מכבי נתניה שסובל מפציעה טורדנית בשרירי הבטן צפוי לעמוד לרשות גיא לוזון. על הירידה של קבוצתו: "אני שבור"

one

בלמה של מכבי נתניה, עידו לוי הוזמן לאימוני הנבחרת הצעירה שיחלו היום (שלישי) ונראה שהוא יהיה כשיר לטורניר יורו הצעירות שייערך בישראל בחודש יוני הקרוב. לוי, שסובל מפציעה בשרירי הבטן כבר תקופה ארוכה, היה בספק לטורניר אך בשבוע האחרון חל שיפור רציני בכאבים ונראה שהוא יוכל לסחוב עד לאחר הטורניר מבלי התערבות כירורגית וייטול חלק בטורניר היוקרתי.

בנתניה מקווים שהבלם הצעיר ירשום טורניר חיובי וישחק כמה שיותר כדי שיהיה ניתן למכור אותו בסכום גדול יחסית לקבוצה מאירופה או לאחת מהקבוצות הבכירות בישראל, כאשר הדברים נכונים גם לעומרי בן הרוש המבוקש בכל מקרה על ידי מכבי חיפה.

אלירן עטר מכבי תל אביב מול עידו לוי מכבי נתניה. ברני ארדוב
יעמוד לרשותו של גיא לוזון. עידו לוי, משמאל/ברני ארדוב

בניגוד לבן הרוש שצפוי לעזוב בכל מקרה את נתניה, מעמדו של לוי לגבי העונה הבאה תלוי מאוד בטורניר הקרוב כשיכולת טובה שלו תגרום כמעט בוודאות לעזיבה ואילו חוסר בדקות משחק עשוי להשאיר אותו בנתניה לעונה נוספת. בשיחה עם וואלה ספורט אמר לוי "אני שבור מהירידה שלנו, בתור אחד שגדל במועדון אני לא יכול לתאר כמה זה כואב להיות חלק מהירידה. אני מצטער בפני כל האוהדים על העובדה שלא נשארנו בליגה"

לגבי העונה הבאה אמר לוי "אני כרגע בכלל לא חושב על העונה הבאה אלא רק על הטורניר הקרוב ואיך לתרום לנבחרת ולהמתיק את הגלולה המרה". בניגוד ללוי ובן הרוש שיעזבו ככל הנראה את הקבוצה,ירדן כהן צפוי להישאר ולהיות אחד מהשחקנים המובילים בעונה הבאה.

בנתניה מחכים לראות מי המאמן כדי להחליט מה יהיה מעמדו של כהן אך הוא כבר הצהיר כאמור שהוא מוכן להישאר ולעזור לקבוצה לעלות ליגה, זאת אחרי שנתיים בהם שיחק במכבי נתניה בליגת העל וכיכב במדי הפועל נצרת עלית שאגב מעוניינת גם כן להחזיר אותו בעונה הבאה לשורותיה הן אם תעלה לליגת העל והן אם תישאר בליגה הלאומית. כהן קיבל בתחילת העונה קרדיט ובמשחקים בהם שיחק רשם יכולת טובה, לאחר מכן נפצע הקשר הצעיר ומאז חזר רק לכמה משחקים בודדים. בעונה הבאה בליגה הלאומית אמור להיות כהן אחד מהשחקנים המובילים ביחד עם בן בנימין אותו רוצים להשאיר במועדון עונה נוספת. אולם זה עדיין לא החליט אם הוא מעוניין לשחק בליגה הלאומית או לחפש קבוצה בליגת העל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ירדן כהן שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
בונים עליו בנתניה. ירדן כהן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully