וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: טבק עשוי להתמנות כמנהל מחלקת הנוער

7.5.2013 / 15:20

על הבעלים יואב כץ מופעל לחץ למנות מנהל למחלקה כשמאמן רמה"ש ברשימת המועמדים. מחמוד עבאס עשוי להגיע לבוגרים

one

אחרי שסיימו את העונה והצליחו להבטיח עונה נוספת בליגת העל, בהפועל חיפה החלו בהיערכות לעונה הבאה. לוואלה! ספורט נודע כי יואב כץ, הבעלים של המועדון, מעוניין למנות מנהל מקצועי למחלקת הנוער, זאת לאור לחצים כבדים של אנשים מתוך המערכת ושל מועצת המנהלים אותה הקים. במועדון לוחצים על כץ קודם כל לעשות מהפכה במחלקת הנוער ולשפר אותה הן מבחינת תנאים והן מבחינה מקצועית כשהבעלים נכון לעכשיו שוקל את העניין.

בני טבק מאמן עירוני רמת השרון. מגד גוזני
יקבל תפקיד חדש? בני טבק/מגד גוזני

מועצת המנהלים המייעצת לכץ, העלתה כמה שמות של מועמדים ביניהם מאיר בן מרגי, אייל טרטצקי וג'ובאני רוסו, אלא שעתה מתברר שאותם חברי דירקטוריון מעוניינים בכלל במאמן אחר שינהל את המחלקה והוא מאמנה של עירוני רמת השרון בני טבק. גורמים במועדון העלו את האפשרות למנות את טבק למנהל המקצועי של מחלקת הנוער ולהעניק בפניו את כל הסכמויות המקצועיות והניהוליות של המחלקה, זאת אם המאמן הוותיק לא ימשיך בעירוני רמת השרון, כשהאמונה היא שטבק ייעזר בוותק והניסיון שלו כדי לקדם משמעותית את המחלקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
עדיין לא חתם לעונה הבאה. ניר קלינגר/אדריאן הרבשטיין

בינתיים, בקבוצה הבוגרת צפוי כץ לחתום עם המאמן ניר קלינגר על חוזה לעונה נוספת בקרוב כשאז תחל מלאכת הרכבת הקבוצה. בחיפה מתכוונים בכל מקרה לרכוש את טובראנו פינאס ממכבי נתניה, להשאיר את גיא צרפתי, קאלה דרשלר ולירן כהן לעונה נוספת, כשהרצון הוא גם להחתים את מהראן לאלה לעוד עונה, כשהחלוץ עדיין לא החליט לגבי עתידו.

עם זאת, מרבית השחקנים המובילים טרם החליטו אם הם מעוניינים להישאר עונה נוספת במועדון כשניראה ששחקנים דוגמת גל אראל, רן אבוקרט, יובל אבידור, אושרי רואש ואחרים ינסו למצות אופציות אחרות ורק אם אלו לא יצלחו יישארו במועדון. בגזרת הזרים, קלינגר מעוניין להשאיר את מרביתם כשהיחיד שככל הניראה לא יישאר בקבוצה יהיה סטפן דנקוביץ' בו הביעו כבר עניין כמה קבוצות מליגת העל. בחיפה עדיין לא התחילו לעבוד על חיזוק אך שמם של עלי חטיב ממכבי נתניה ומחמוד עבאס שהושאל לבני סכנין ושייך להפועל תל אביב הועלו כמועמדים אפשריים לחיזוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully