וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אורי אוזן יעקוב אחר מספר שחקנים בסרביה

7.5.2013 / 22:20

בין היתר, שלושה קשרים מיאגודינה ושני שחקני התקפה מויוודינה על הכוונת. חיפה תשלם אחוזים ממכירה עתידית של גולסה?

one

עוזר מאמן מכבי חיפה, אורי אוזן, ימריא מחר (רביעי) לסרביה, ויעקוב אחר מספר שחקנים שהוצעו למועדון בימים האחרונים. המועדון קיבל בשבועות האחרונים המלצות על שחקנים ספציפיים בסרביה, ולאחר דיון הוחלט שעוזר המאמן הוא זה שיצפה בהם מקרוב. ככל הידוע, חמישה מתוכם הם: שלושה קשרים מקבוצת יאגודינה מילאן דג'וריץ' (26), דראגן סטויקוב (25) וגוראן גוגיץ' (27), ושני שחקני קבוצת ויוודינה הקיצוני ימני גוראן סמיליאניץ' (23) ושחקן ההתקפה אנבר אליבודיץ' (28).

ביאגודינה הסרבית משחק גם החלוץ מילוש סטויאנוביץ', שהוצע למספר קבוצות אחרות בישראל, אך לא ברור אם אוזן יעקוב גם אחריו.

בחיפה אישרו אתמול את מועמדותו של הקשר ההתקפי של אומוניה ניקוסיה ונבחרת קפריסין, דמטריס חריסטופי (24). "מדובר בשחקן בקנה מידה גדול מאוד, אחד השמות הגדולים שהוצעו לנו", אמרו במועדון. "יש כאן גם עניין של עלויות. בכל מקרה, אנחנו בודקים גם שחקנים נוספים". החלוץ רוברט בריץ' ירד זמנית מהפרק, אבל במועדון הבהירו כי ייתכן שיחזרו לאופציה הזאת בעתיד.

אורי אוזן עוזר מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
ההכנות לעונה הבאה כבר החלו. אורי אוזן/קובי אליהו

בנושא אחר: לפני מספר שבועות התקבלה החלטה במכבי חיפה להפחית את תג מחיר של אייל גולסה, שעומד על ארבעה מיליון יורו. מתברר כי על פי ההסכם עם בית"ר טוברוק לגבי השחקן, אם זה יימכר בכמחצית הסכום (עשרה מיליון שקל) היא לא תצטרך להעביר לה אחוזים מהעסקה. אם גולסה יימכר במחיר גבוה יותר, כך על פי ההסכם, חיפה תעביר 18 אחוז מההפרש בין סכום המכירה לסכום המינימום (עשרה מיליון שקל). גולסה לא אמור לחתום בקבוצה אחרת לפני היורו, למרות לחצים של קלאב ברוז' שסביר להניח שתעביר הצעה לגביו.

כזכור, לאחרונה רכשה חיפה שחקן אחר מטוברוק, אלון תורג'מן. סכום המכירה נקבע על 2.3 מיליון שקל. חיפה חייבת עוד 700 אלף שקל להשלמת העסקה. תורג'מן אמור לעזוב את חיפה בתום העונה, כשגם ויאם עמאשה עשוי לעזוב.

שחקני מכבי חיפה לא התאמנו אתמול, והיום יעברו סדרת בדיקות רפואיות לקראת העונה הבאה. גולסה וטאלב טואטחה, שעדיין עורך טיפולים, יצטרפו למחנה הנבחרת האולימפית.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אייל גולסה שחקן מכבי חיפה מול דן איינבינדר שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
טוברוק תהנה ממכירתו? אייל גולסה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully