וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן: "לא פוסל שאמשיך בהפועל בעונה הבאה"

הפועל תל אביב תשחק באירופה, הקשר חושב קדימה. אלי כהן יהיה המועמד המוביל אם המגעים עם בן שמעון לא יבשילו

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

למרות העונה הלא משכנעת של הפועל תל אביב, האדומים חגגו אמש (ראשון) בבלומפילד את הניצחון הכי חשוב שלהם העונה כשהבטיחו את הכרטיס לאירופה עם 0:1 קטן על בני יהודה. המשמעות של הניצחון וההעפלה לאירופה היא בעיקר כלכלית, ובהפועל יכולים לבנות על הכנסה של מספר מיליונים מהליגה האירופית שתגדיל את תקציב המועדון משמעותית. חרף העובדה שהבעלים חיים רמון מעוניין למכור את הפועל, אמש השחקנים בעיקר שיחקו עבורו והם מקווים כמוהו כי ההעפלה למפעל תביא משקיע רציני לקבוצה.

שחקני הפועל תל אביב, אלמוג כהן, יגאל אנטבי, חוגגים. ברני ארדוב
חוגגים מקום באירופה. שחקני הפועל מול בני יהודה/ברני ארדוב

"זה שער חשוב מאוד ואני רוצה להודות לכל הקבוצה שנלחמנו כמו גברים", אמר בסיום כובש שער הניצחון אלמוג כהן. "כולם עבדו קשה מאוד, גם בהגנה וגם בהתקפה ונתנו את הכול. אני מאושר שכבשתי ורוצה להקדיש את השער למשפחה שלי ולחברה שלי שתמכו בי לכל אורך הדרך".

למרות זאת כהן יודע שרק ניצחון בדרבי בשבוע הבא ירצה את האוהדים: "אנחנו צריכים לעבוד קשה לקראת הדרבי הקרוב במיוחד בשביל הקהל שאיכזבנו בשני משחקי הדרבי האחרונים. למרות שהשגנו את אירופה אנחנו לא מגיעים משוחררים לדרבי, אלא עם המון לחץ בגלל ההפסדים הקודמים. אנחנו ניתן אלף אחוז ונקווה שהתוצאה תהיה לטובתנו. הולך להיות משחק קשה כי מולנו יש יריב מאוד קשה, שמגלה עליונות על כל הליגה".

"אני חושב שהייתה לי התחלה טובה אחר זה הייתה לי ירידה בכושר כמו לשאר הקבוצה" ניסה כהן לסכם את הזמן הקצר שלו בקבוצה. "בשבועיים האחרונים התאמנתי קשה יחד עם כל הקבוצה. אני שמח שחזרתי להרכב כבשתי שער ניצחון שכל כך חשוב לקבוצה".

כפי שפורסם בוואלה! ספורט על מגעים בין הפועל לנירנברג, הקשר לא שלל את האפשרות כי גם בעונה הבאה ילבש אדום: "דיברתי לפני יומיים עם הבעלים של נירנברג. כרגע אני אמור לחזור לשם, הם מאוד רוצים אותי. הם הפסידו בחמשת המשחקים האחרונים ורוצים לבנות סגל חזק לעונה הבאה. אני יודע שיש גם הרבה דיבורים עם הפועל כך שאני לא פוסל. אני מעדיף לחזור לגרמניה ולהילחם על המקום שלי אבל יש דברים בחיים שמובילים אותך למקומות אחרים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאמן הפועל תל אביב פרדי דוד. ברני ארדוב
סיכויים קלושים שימשיך. פרדי דוד/ברני ארדוב

אומנם האדומים טוענים כי השבוע ינסו רק להתרכז בדרבי הקרוב ובניצחון בו, אך מאחורי הקלעים יחלו השבוע לתכנן את העונה הבאה. קודם כל, תנסה הפועל להחתים מאמן ולמרות הצהרות של רמון על כך שפרדי דוד ימשיך בעונה הבאה אם יזכה בכרטיס לאירופה, נראה כי הסיכויים שהבטחה זו תתממש קלושים. הנהלה האדומה תאיץ את המגעים עם רן בן שמעון שמבחינתו גם רואה בהפועל אופציה מצוינת. אולם מה שעלול להפיל את החתמתו של בן שמעון הם שכרו והדרישות שלו לתקציב גבוה.

היה ולא יגיעו הצדדים לסיכום, אלי כהן יהפוך למועמד המוביל לאמן בעונה הבאה את האדומים. עם זאת וללא קשר למאמן הבאה, הבעלים חיים רמון התרשם מאוד מהפגישה פרדראג מיאטוביץ' חלוץ העבר האגדי ומנהלה הטכני בעבר של ריאל מדריד וקיימים סיכויים גבוהים כי מיאטוביץ' יעזור בבניית הקבוצה בעונה הבאה בכל הקשור לתכניות מקצעיות, הבאת זרים ואולי אף משקיע עבור האדומים. בכל מקרה, השבוע תעביר הילוך הפועל לקראת העונה הבאה ולפחות בצד המקצועי העתיד אמור להיות יותר ברור. כמו כן, בהפועל מדגישים כי ברגע שיוחתם מאמן אז ישבו לשיחות עם שחקנים לעונה הבאה.

שחקן הפועל תל אביב עומר דמארי. ברני ארדוב
רוצה לשחק באירופה. עומר דמארי/ברני ארדוב

עוד נראה כי שני חלוצי הקבוצה טל בן חיים ועומר דמארי מאוד מעוניינים לעבור לשחק באירופה בעונה הבאה, אך כרגע אין עדיין הצעות רשמיות עבורם. אם מהלך כזה יקרה, תגביר הפועל את המאמצים להחזיר את איתי שכטר לשורותיה.
מלבד זאת בהפועל כעסו אתמול על מנהלי אצטדיון בלומפילד ועל הנהלת בני יהודה שאיפשרו לאוהדי הקבוצה לרכוש כרטיסים רק לשער 7.

הבוקר הגיבה הקבוצה על האשמות והאפשרות שהיא תעמוד לדין בגין שבירת כיסאות על ידי אוהדים ביציע זה: "התרענו בפני חברת היכלי הספורט הרבה זמן לפני המשחק, שכן בעיית הכיסאות השבירים בשער 7 ידועה מאז השיפוץ שנעשה שם. ביקשנו גם מבני יהודה לשקול שוב ולא להתעקש ולהתעמר באוהדינו משער 5 ולאפשר להם לשבת שם. אולם נתקלנו בחוסר שיתוף פעולה מצד כל אחד מהצדדים וחבל שכעת מנסים להפיל על אוהדינו את אשמת התקנת הכיסאות שלא עומדים בשום תקן אירופאי ליציע של קהל מעודד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully