וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: "שמחים לראות את הטירוף בעיר"

תהל אלון

6.5.2013 / 12:34

שחקנים על קצב מכירת הכרטיסים לקראת גמר הגביע (רביעי). 5,000 אוהדים צפויים להגיע לנתניה. בכר מתלבט לגבי החוד

one

צפו בקרית שמונה מפסידה למכבי תל אביב

בעירוני קרית שמונה נמשכות ההכנות לגמר גביע המדינה (רביעי) ומשעה לשעה הטירוף רק גדל. נכון להיום (שני), נרכשו קרוב ל-4,000 כרטיסים ובמועדון לא זוכרים מתי מכרו כמות כזו. הצפונים הציבו לעצמם מטרה, להגיע ל-5,000 אוהדים באצטדיון.

בעקבות הביקוש, הנהלת המועדון הודיעה להתאחדות כי מכירת הכרטיסים תמשיך להיערך בעיר. מחר יימכרו כרטיסים גם בקופות אצטדיון רמת גן, וביום המשחק המכירה תיערך באצטדיון בנתניה. 30 אוטובוסים ייצאו בשיירה לאצטדיון בנתניה, ואוהדים מבטיחים תפאורה חגיגית.

מחר תצא הקבוצה לבית מלון, ותמשיך את הכנותיה למשחק הגורלי. עוד לפני כן תקיים הקבוצה מסיבת עיתונאים. המאמן ברק בכר עדיין לא גיבש את ההרכב הסופי וההתלבטות העיקרית שלו היא מי יפתח לצדו של שמעון אבוחצירא, אוסיי מאוולי או אחמד עאבד, או לחלופין לעלות עם שלושה חלוצים.

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. מגד גוזני
מי לצד אבוחצירא? ברק בכר/מגד גוזני

שחקני הקבוצה התייחסו לקצב מכירת הכרטיסים: "אנחנו שמחים לראות את הטירוף שיש בעיר, במשחק כזה אנחנו באמת צריכים את הדחיפה של הקהל מאחורינו, יהיה לנו כיף לראות את היציעים בכחול לבן".

מעבר לכך מי שיגיע לראות את המשחק הוא ברק בדש. החלוץ ינחת לחופשה של חודש, ובימים הקרובים הוא צפוי להיפגש עם הבעלים איזי שרצקי ולדון בעתידו, כשהוא מחזיק ממספר הצעות מבלגיה ומעוניין לקבל תשובות בנוגע לעונה הבאה.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully