וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של קובי מויאל: "משוכנע שהוא ישחק בחו"ל"

6.5.2013 / 10:10

קשר בית"ר ירושלים חולם לצאת לאירופה בקיץ הקרוב. מקורביו של הרוש לוחצים עליו לעזוב, בראשי ידרוש שדרוג משמעותי

one

אחרי שהעונה הסתיימה בית"ר ירושלים הבטיחה את מקומה בליגת העל, במועדון פונים להתמודד עם המצב הכלכלי הלא פשוט ועם העובדה שחלק גדול מהשחקנים מסיימים את חוזיהם וחופשיים לעזוב. את עיקר העניין ממשיכים לרכז אבי ריקן וקובי מויאל, שכנראה לא ימשיכו.

אתמול השניים שמעו רק מכלי התקשורת שהם קיבלו הצעה כספית לשלוש שנים בקבוצה, זאת לאחר שאת ההצעה שלחה בית"ר לשניים במייל כדי להבטיח דמי השבחה במידה והשניים יעזבו. סוכנו של מויאל, גלעד קצב, אמר: "אנחנו לא מתרגשים. בית"ר רצתה להבטיח את דמי ההשבחה ולכן דאגה להעביר להם הצעה. אפשר להבין אותה, המצב שם לא טוב וכל צד צריך לדאוג לאינטרסים שלו".

קצב הוסיף: "אני מאמין ומשוכנע שקובי מויאל יהיה בעונה הבאה בחו"ל. זה החלום שלו. הבטחנו לו שנעשה הכול כדי להגשים לו את זה. חיכינו לסיום החוזה שלו ועכשיו כולנו מפוקסים על המטרה הזאת ולא על שום מטרה אחרת".

יש לציין שגם אם מויאל וריקן היה נותנים לקורנפיין תשובה חיובית, במצבה הכלכלי הנוכחי של בית"ר הוא לא באמת יכול להחתים אותם ולהתחייב על החוזה כל עוד אין לו הבטחה להזרמת כספים חיצונית.

אבי ריקן, בית"ר ירושלים. קובי אליהו
שמע עעל ההצעה מהתקשורת. אבי ריקן/קובי אליהו

נציגיו של השוער אריאל הרוש ובני משפחתו ידרשו מאיציק קורנפיין לקבוע מחיר סביר של כ-500 אלף יורו על מנת לשחרר את השוער לחו"ל. הרוש יקבל בקרוב דרכון ספרדי ובסביבתו הקרובה לוחצים עליו עליו לעשות שינוי ולעזוב את בית"ר, במיוחד לנוכח האווירה השלילית מול חלק מהאוהדים. סוכנו של השחקן פיני זהבי משוכנע שבמחיר שחרור תהיה קבוצה שתקלוט אותו.

הבלם מתן בראשי, שהרוויח העונה כ-10,000 שקל ברוטו בחודש, ידרוש שדרוג משמעותי כדי להישאר (כחצי מיליון שקל ברוטו לעונה) וסוכנו דודו דהאן עשוי למצוא לו קבוצה בבלגיה. גם דריו פרננדס, חיים מגרלשווילי, ערן לוי, סטיבן כהן , דינו שקבורץ ודומיניק גלאבינה סיימו חוזים וכרגע לבית"ר אין אפשרות להציע להם חוזים חדש.

מחר בערב תתכנס ישיבת דירקטוריון דחופה על מנת לנסות למצוא פתרונות למצב. ההערכה בדירקטוריון היא שעד סוף השבוע הקרוב יוכרע האם ייעשו מאמצים להעברת הקבוצה לבעלותו של אלי טביב או שלא יהיה מנוס מהליכה להליך משפטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מתן בראשי שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בדרך לבלגיה? בראשי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully