וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציון וייצמן לאוהד: "תגיד לזה ששלח אותך שימצוץ לי"

תקרית חריפה ליו"ר לשעבר של עכו לפני משחק ההישארות. נעים ייפגש השבוע עם ההנהלה כדי להישאר, אוהד קדוסי צפוי לעזוב

one

במשך דקות ארוכות חגגו אמש (שבת) שחקני הפועל עכו בחדר ההלבשה את ההישארות בליגת העל. המאמן יובל נעים הונף על הכתפיים על ידי השחקנים, ששרו ורקדו לאחר ה-1:1 נגד הפועל חיפה, שחתם מסע הישרדות יוצא מגדר הרגיל אחרי שהקבוצה בילתה במשך שבועות ארוכים במקום האחרון בטבלה.

בעכו ינצלו את הימים הקרובים כדי להירגע ולנוח מהמאבקים הקשים, כאשר הקבוצה תתכנס ביום שני במלון חוף התמרים ולאחר מכן תתקיים ארוחת סיכום. מי שצפוי לנחות היום (ראשון) הוא יושב ראש המועדון יהודה ברשישת, ששהה בסין. המטרה הראשונה שלו תהיה השארתו של נעים, שצפוי להיפגש ביום שני עם ההנהלה כדי לדון בהמשך דרכו.

שחקן שופך מים על מאמן הפועל עכו יובל נעים. אדריאן הרבשטיין
זכה להרבה אהבה. נעים/אדריאן הרבשטיין

קדוסי צפוי לעזוב, מרינקוביץ' מסיים חוזה

מי שדווקא צפוי לעזוב הוא מלך השערים של הקבוצה בעונה החולפת אוהד קדוסי, שסיים עם 13 כיבושים. קדוסי, המיוצג על ידי סוכן השחקנים גלעד קצב, מעדיף לצאת לאירופה אחרי שבינואר כבר הוצע לו בחו"ל חוזה לשלוש וחצי עונות, אבל בעכו סירבו לשחררו. פרט לקדוסי, גם נבוישה מרינקוביץ' ודימקאו פידליס סיימו את חוזיהם, אבל לפחות לגבי הקשר הסרבי נראה כי הוא ימשיך. פרט לכך, בקבוצה יעשו מאמצים להשאיר את תמיר כחלון, משה מישאלוב, אדי גוטליב, גיא דיין ויובל שבתאי.

אחת המשימות העיקריות של עכו בשבועות הקרובים היא לפתור את בעיית הזרמת התקציב מטעם עיריית עכו, תקציב לו הייתה מורגלת הקבוצה בשנים האחרונות, אולם בשלב זה העירייה מציגה מספר דרישות ובינתיים לא נראה פיתרון באופק. אחת הדרישות העיקריות היא שיושב ראש הקבוצה לשעבר ציון וייצמן יחדל מלהיות מעורב בכל דרך שהיא בקבוצה, בניגוד למה שהוא נוהג כיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אוהד קדוסי הפועל עכו חוגג שער. אדריאן הרבשטיין
בינואר סירבו לשחרר אותו, עכשיו הוא כנראה יעזוב. קדוסי/אדריאן הרבשטיין

ציון וייצמן ואוהד עכו התעמתו

אפרופו וייצמן, יושב הראש של עכו לשעבר היה מעורב בתקרית יוצאת דופן לפני תחילת המשחק. ביציאתו מהרכב עם הגעתו לאצטדיון קרית אליעזר, נתקל וייצמן באוהד הקבוצה רפי סולטן, התעמת איתו והחל לגדף אותו. "תגיד לזה ששלח אותך שהוא יכול למצוץ לי", אמר וייצמן תוך שהוא מפנה את אצבעו לעבר איבר מינו.

בהמשך הוא הוסיף: "אני מציע לך, זו הפעם האחרונה שאתה כותב עליי. עוד פעם אחת תכתוב עליי...". בעקבות התערבות של הנוכחים במקום נמנע עימות פיזי. סולטן עצמו, שלא השיב לדברים של ויצמן, אמר בתגובה: "אני לא ארד לרמה נמוכה כזו, זו התנהגות שאינה מקובלת. האוהדים יודעים טוב מאוד מי עוזר ותורם וההתנהגות של וייצמן רק מעידה באיזה לחץ הוא נמצא". בהפועל עכו סירבו להגיב.

יו"ר הפועל עכו לשעבר ציון ויצמן (משמאל) בעימות עם יו"ר חוג האוהדים רפי סולטן. אורן קורנפלד, ספק 500
עימות לא נעים. וייצמן/ספק 500, אורן קורנפלד

דודו גורש: "נשב לאנשים בגרון עוד עונה"

מי ששיחרר הרבה לחץ בסיום היה הקפטן דודו גורש, שאמר: "לפני שיובל הגיע לא האמנתי שנשאר. הוא עשה עבודת קודש והציל אותנו כי היינו היורדת הבטוחה. הקבוצה עשתה מסע ארוך ומפרך, אנשים רצו שנרד. בדקה ה-45 ידענו ש-0:2 לבאר שבע, וזה הוריד מאיתנו עול כבד מאוד. המשחק נרגע, הפועל חיפה הבינה שהיא נשארת ואנחנו הבנו שעם תיקו אנחנו נשארים".

על הדרך של הקבוצה, הוסיף גורש: "כל אחד שראה אותנו משחקים ראה קבוצה שלא סופגת שערים. זו הייתה משאלת לב של אנשים שנרד, אבל נשב להם בגרון עוד עונה. בתקופה הקודמת הקבוצה הייתה מרוסקת לגמרי, והדבר הראשון שיובל ראה זה אנשים מפורקים. הוא ידע להרים אותנו. אחרי שלושה-ארבעה משחקים עם יובל הבנתי שאנחנו הולכים לעשות את זה. אם הוא יהיה איתנו בעונה הבאה, לא ניקלע למצב הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully