וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער לאליניב ברדה ב-0:4 של גנק על המוליכה

מערכת וואלה! ספורט

3.5.2013 / 23:22

החלוץ הישראלי נכנס בדקה ה-74 וכבש שער נהדר כעבור עשר דקות בניצחון הענק על זולטה וארחם. 20 ד' לשהר בניצחון הרטה

ספורט 2

צפו בתקציר הניצחון של גנק (השער של ברדה ב-1:34)

המירוץ המשוגע לאליפות הליגה הבלגית מסרב לדעוך והערב (שישי), במשחק שפתח את המחזור השביעי (מתוך עשרה), גנק ואליניב ברדה היממו בחוץ את המוליכה זולטה וארחם עם 0:4 ענק וצימקו את הפער ממנה לנקודה בלבד, כשהם מטפסים לפחות זמנית אל המקום השני בטבלה, המוביל אל מוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה.

החלוץ הישראלי עלה מהספסל בדקה ה-74 וכעבור עשר דקות חתם את התוצאה המדהימה עם הקפצה אלגנטית מעל השוער בסיומה של מתפרצת יחיד שלו. הבליץ של גנק היה מהיר וכבר בדקה התשיעית היא הובילה 0:2 משער עצמי של ברונו גודאו (5) ושער נוסף של סטיבן מונרו. את השלישי כבש בנג'מין דה קולאר (72).

אליניב ברדה שחקן גנק חוגג שער. Geert Vanden Wijngaert, AP
שער גדול בניצחון גדול. ברדה/AP, Geert Vanden Wijngaert

אחרי שכבר הבטיחה את חזרתה המהירה אל הבונדסליגה הראשונה, הרטה ברלין ממשיכה להעביר את הזמן עד לסיום העונה בליגת המשנה והערב היא הוציאה לדרך את המחזור ה-32, שניים לפני הסיום, עם 2:3 בבירה על ארצבירגה מהתחתית. בן שהר, חלוצה של הרטה ברלין, ממשיך לקבל דקות מהספסל לאחר שלא שיחק כלל לאורך חודש שלם במרץ והפעם הוא עלה כמחליף ל-20 הדקות האחרונות.

המחצית הראשונה הייתה שייכת כל כולה להרטה, שרקדה על המגרש. בדקה העשירית הקולומביאני אדריאן ראמוס חתם מקרוב מבצע קבוצתי נהדר ובדקה ה-34 רוני הכפיל אחרי דאבל פס עם האלג'יראי אלאגוי ובעיטה מחוץ לרחבה. דקה למחצית זה כבר היה 0:3 אחרי שהבלם הובניק נגח מקרוב כדור קרן. אלא שהאורחים, שנלחמים על מקומם בליגה, חזרו במחצית השנייה מצמד של הסלובקי יקוב סילבסטר, תחילה מיד עם פתיחת המחצית בנגיחה מקרוב ולאחר מכן בפנדל מפוקפק.

שהר כאמור, נכנס בדקה ה-70 ובעוד האורחים לוחצים, הוא דווקא הגיע להזדמנות לא רעה לקראת הסיום, אבל הבעיטה שלו מתוך הרחבה נהדפה על ידי השוער מרטין מאנל. הרטה שמרה על היתרון והשיגה עוד שלוש נקודות, שמקרבות אותה להבטחת המקום הראשון.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
בן שהר שחקן הרטה ברלין מול פלוריאן קרינגה שחקן סט פאולי. Matthias Kern, GettyImages
מצב טוב אחד. שהר/GettyImages, Matthias Kern

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully