וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - הפועל עכו: קדוסי בספק, רואש בקישור

החלוץ עדיין סובל מכאבים, ארסנייביץ' בכוננות (ש', 19:10, ספ' 2). כץ ביקש מהשחקנים: "אל תסתכלו על המגרשים האחרים"

ברני ארדוב

צפו במשדר מיוחד לקראת מחזור ההכרעה בתחתית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הפועל חיפה והפועל עכו נפגשו 15 פעמים בליגה הראשונה. האדומים מהכרמל ניצחו רק שלוש פעמים. עכו ניצחה שש פעמים ועוד שישה משחקים נגמרו בתיקו.

* הפועל חיפה אירחה את עכו שש פעמים ומחצית מהן נגמרו בתיקו. ביתר, עכו מובילה 1:2 בניצחונות.

* ניצחון הליגה היחיד של הפועל חיפה על עכו בבית היה ב-30.11.1976. בני אלון כבש את השער היחיד במשחק.

* ליובל נעים 12 משחקים על הקווים בעכו. בחמישה הוא ניצח, בשישה סיים בתיקו ובאחד בלבד הפסיד – נגד הפועל חיפה.

* אלי חכמון שפט את הפועל עכו ארבע פעמים בחוץ. היא מעולם לא ניצחה (שתי תוצאות תיקו ושני הפסדים).

* להפועל חיפה יש עם חכמון 66.67 אחוזי הצלחה ב-11 משחקי בית (שבעה ניצחונות, תיקו ושלושה הפסדים).

נתונים: אתר דריבליסט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
יובל נעים מאמן הפועל עכו. קובי אליהו
ליובל נעים 12 משחקים על הקווים בעכו. בחמישה הוא ניצח, בשישה סיים בתיקו ובאחד בלבד הפסיד – נגד הפועל חיפה/קובי אליהו

מפתחות והכנות

הפועל חיפה:

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ והמאמן ניר קלינגר שוחחו באסיפה המסכמת עם השחקנים וביקשו מהם לא להתעסק בחישובים ובנעשה במגרשים האחרים, אלא להסתכל רק על עצמם, לנצח ולהבטיח את ההישארות. בחיפה לא באמת מאמינים שהם מסוגלים לרדת לליגה הלאומית, אך רוצים למנוע מצב בו השחקנים יהיו לחוצים לקראת הדקות האחרונות. כץ חושש מתסריט בו השמועות על תוצאות מהמגרשים האחרים יגיעו וילחיצו את השחקנים: "אל תסתכלו על המגרשים האחרים". ביקש הבעלים מהשחקנים. "תתעסקו רק בעצמכם ותגיעו יותר מוכנים כדי לנצח את המשחק".

קלינגר מתכנן כמה שינויים בודדים בהרכב בלבד כשולדימיר גלושצ'ביץ' הפצוע לא יהיה בסגל ומהראן לאלה ייכנס על חשבונו. עאהד עזאם שהיה מעורב בתקרית האלימה עם גל אראל צפוי לפתוח על הספסל ואת מקומו בקישור האחורי יתפוס דווקא אושרי רואש שמשחק בדרך כלל כבלם. גיא צרפתי יחזור לסגל אך לא צפוי לפתוח. "אנחנו צריכים להגיע רגועים", אמר שחקן בקבוצה. "כל עוד לא נילחץ, נישאר בליגה אבל זו בכלל לא השאלה. השאלה אם ננצח את המשחק או נפסיד אותו כי אנחנו לא רואים סרט שלא נהיה בליגת העל בעונה הבאה".

הפועל עכו:

הפועל עכו מגיעה דרוכה למשחק האחרון של העונה נגד הפועל חיפה עם הרבה ביטחון לסיים את העבודה ולהשלים קאמבק חלומי אחרי התקופה הקשה שעברה על הקבוצה עם רצף 16 המשחקים ללא ניצחון בעידן שמעון הדרי. עכו קיימה הבוקר אימון באצטדיון, ולמרות שהאוהדים הוזמנו אליו, אלה בחרו שלא להגיע ואוהדים בודדים נכחו. כאלף אוהדים צפויים להגיע לקרית אליעזר, כאשר אוטובוסים יועמדו לרשות האוהדים באמצעות ארגון הנפוליונים.

"אסור לנו לסמוך על קבוצות ותוצאות אחרות", אמר שחקן בקבוצה לקראת המתח שצפוי להתנקז למשחקי התחתית. "כבר הוכחנו השנה שכשאנחנו רוצים אנחנו מסוגלים ויש לנו הרבה ביטחון תחת יובל נעים. מה שטוב זה שאנחנו תלויים בעצמנו ולכן אנחנו צריכים לחשוב על ניצחון כמו שעשינו בשבועות האחרונים". נעים עצמו אמר לשחקנים באסיפה: "אנחנו צריכים להמשיך בדרך שלנו ולשחק בזהירות עד שנבקיע שער. אל תשחקו בלחץ ותשתוללו".

בפן המקצועי קיים ספק לגבי שיתופו של אוהד קדוסי שפצוע במפשעה ולא ערך אימונים ביומיים האחרונים. ההחלטה לגבי שיתופו של מלך השערים של עכו צפויה להתקבל לקראת פתיחת המשחק, ובמידה והוא לא יוכל לשחק, נמניה ארסנייביץ' יחליפו. פרט לספק הזה, נעים אמור לפתוח עם הרכב זהה לזה שפתח בשבוע שעבר נגד הפועל רמת גן, כאשר שגיב כהן ימשיך למלא את מקומו של ברניסלב יובאנוביץ' הפצוע. גיא דיין שהיה פצוע לאחר המשחק בשבוע שעבר חזר להתאמן והוא ימשיך לפתוח.

ולדימיר גלושצ'ביץ' שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
יחסר לקלינגר. גלושצ'ביץ'/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

קאלה דרשלר (הפועל חיפה)

במשחק בו חיפה יכולה להפסיד גם בהפרש של שני שערים, שוערה של הפועל חיפה הופך לאיש החשוב ביותר. משחק טוב של דרשלר יביא באופן ודאי להישארות של חיפה והשוער הוותיק כבר הוכיח פעמים רבות ששכשצריך אותו הוא מגיע למשחקים החשובים.

נבוישה מרינקוביץ' (הפועל עכו)

הקשר הסרבי הוותיק הוא אחד החוליות היותר יציבות בקבוצה מאז החל הקאמבק בעידן יובל נעים, אבל גם מרינקוביץ' שאם עכו לא תישאר בליגה, המניות שלו יירדו משמעותית. כדי לנצח את הפועל חיפה הסרבי יצטרך לנהל את המשחק של עכו בשקט ולהביא את היכולות שאפיינו אותו בחלקים גדולים של השנה.

נבוישה מרינקוביץ' שחקן הפועל עכו כובש בפנדל. אדריאן הרבשטיין
יצטרך להביא שקט. נבוישה מרינקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, טובארנו פינאס, גל אראל, דושאן ברקוביץ', דנילו ניקוליץ', יוסי דורה, אושרי רואש, לירן כהן, רן אבוקרט, יובל אבידור, מהראן לאלה.

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, אדי גוטליב, משה מישאלוב, דדי בן דיין, שגיב כהן, יובל שבתאי, נבוישה מרינקוביץ', גיא דיין, תמיר כחלון, אוהד קדוסי (נמניה ארסנייביץ').

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully