וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: גארת' בייל נבחר לשחקן השנה של העיתונאים

מערכת וואלה! ספורט

2.5.2013 / 15:03

כוכב טוטנהאם השלים טריפל, לאחר שהוכתר כשחקן העונה והשחקן הצעיר ע"י השחקנים: "מגיע לרמות של מסי ורונאלדו"

ספורט 2

לאחר שנבחר לפני מספר ימים כשחקן העונה וכשחקן הצעיר של העונה על ידי כדורגלני הפרמיירליג, היום (חמישי) הגיע תורו של גארת' בייל לקבל כבוד גם מכלי התקשורת, כשנבחר לשחקן המצטיין של 2012/13 על ידי העיתונאים. הקשר הנהדר, שכבר זכה בתואר שחקן השנה על פי בחירת הכדורגלנים בעונת 2010/11, נהנה העונה מהעמדה היותר חופשית בו הוא מתופקד על ידי אנדרה וילאש בואש והוא כבש 19 שערי ליגה ו-24 שערים בכל המסגרות. בימים האחרונים השמועות לגבי מעבר אפשרי שלו לריאל מדריד רק הולכות וגוברות, וקשה להאמין שטוטנהאם תצליח להחזיקו גם בעונה הבאה.

שחקן טוטנהאם גארת' בייל חוגג שער. רויטרס
מתנת הפרידה מהפרמיירליג? בייל/רויטרס

בייל, שחקן התרנגולים הראשון שזוכה בתואר מאז דויד ז'ינולה ב-1999 והוולשי הראשון שגורף את הפרס מאז נוויל סאות'הול ב-1985, קיבל 53 אחוז מהקולות, והקדים את רובין ואן פרסי (43 אחוז), שזכה בפרס בשנה שעברה, ואת חואן מאטה ולואיס סוארס.

"הייתי בר מזל לשחק בקבוצה כל כך נפלאה ואני חייב את הפרס הזה לחברים שלי לקבוצה ולמאמן, שגילה בי הרבה אמונה", אמר בייל. "השמות הכי גדולים בכדורגל זכו בתואר הזה בעבר, וזו זכות גדולה ששמי יהיה לצידם".

נשיא גוף העיתונאים, אנדי דאן, אמר: "הוא שחקן שעולה בקצב בלתי רגיל לרמות של כוכבים עולמיים כגון ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו. בואו נקווה שהוא ימשיך להאיר את הפרמיירליג עוד הרבה שנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

צפו בקליפ של הביצועים הנדירים של גארת' בייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully