וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאזן גנאים: "כולנו מגויסים לשמור על הסדר"

2.5.2013 / 14:23

ראש עיריית סכנין נרגש לקראת בית"ר. סוכם כי יוצבו 700 שוטרים ו-150 סדרנים. גם המפכ"ל והיועץ המשפטי ינכחו

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: מיכאל ברגמן

בני סכנין ממשיכה להתכונן במרץ למשחק החשוב בשבת נגד בית"ר ירושלים, כשבשלב הזה מרבית העיסוק הוא בנושא האבטחה. מפקד מחוז הצפון ניצב רוני עטייה הגיע לעיריית סכנין לקראת המשחק, כאשר ברקע הדרישה של המשטרה להעמיד 750 שוטרים למשחק.

בסופו של דבר הסכמה המשטרה להעמיד את הדרישה על 700 שוטרים ו-150 סדרנים, כשמתוך כמות השוטרים 350 מהם ימומנו על ידי המשטרה. למרות הסיוע בתקצוב של המשטרה, בסכנין ביקשו מעטייה לסייע בתקצוב שוטרים נוספים. בשל רגישות המשחק, היום נודע גם כי גם המפכ"ל יוחנן דנינו והיועץ המשפטי לממשלה ינכחו במשחק הזה ויפקחו מקרוב על הנעשה במשחק הטעון.

ראש עיריית סכנין מאזן גנאים. אדריאן הרבשטיין
"אנחנו כולנו מגויסים לשמור על הסדר". מאזן גנאים/אדריאן הרבשטיין

ראש עיריית סכנין מאזן גנאים אמר לקראת המשחק: "גדולי המהנדסים לא היו יכולים לתכנן סיום כזה של הליגה. הייתי שמח אם בסוף המשחק סכנין תנצח 0:1 ושני המועדונים יישארו בליגה. אני רוצה לקוות שכך יהיה, אבל אם חס וחלילה יהיה אחרת, נקבל את זה כספורטאים. אנחנו כולנו מגויסים לשמור על הסדר. המשחק מעניין גם כתבים זרים, ולא רק ברמה של הספורט. צריך להתנהג בצורה ספורטיבית".

גנאים התייחס גם להתבטאויות של אחמד טיבי השבוע, ואמר: "כנראה שלפוליטיקאים מותר הכול. אנחנו אנשי כדורגל וספורט. אנחנו מדברים רק על ספורטיביות ועל איך לסיים את המשחק הזה בשלום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ראש עיריית סכנין מאזן גנאים לצד אנשי פיקוד צפון. אדריאן הרבשטיין
ינסו לשמור על הסדר. אנשי המשטרה עם גנאים/אדריאן הרבשטיין

עטייה ציין לאחר הפגישה: "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם סכנין שנמשך כל השנה. אנחנו נמצאים פה כדי להנמיך את הלהבות ולשבת ביחד כדי לראות איך אנחנו מעבירים את המשחק הזה כפי שמשחק צריך להתנהל. יש סדר גודל של 500 שוטרים, אבל אנחנו נערכים כדי שהמשחק יתנהל בצורה ספורטיבית. אני מבטיח שנעשה את הכול כדי שהמשחק ייגמר בצורה ספורטיבית לטובת אנשי סכנין ומי שאמור לנכוח במשחק".

מוחמד אבו יונס, יושב ראש בני סכנין: "אני פונה לתקשורת ומבקש לא לקחת כל שביב מידע ולהתחיל לבקש תגובות. תשפטו אנשי ציבור, ראש עירייה, יושב ראש וחברי הנהלה על התבטאויות. אל תתנו במה לדברים האלה. אנחנו מעוניינים להרגיע את הדברים. זה נותן לאנשים האלה כוח. אנחנו רוצים שהאנשים האלה יהיו בשוליים ולא בכותרות. אני לא מסכים גם עם ההתבטאויות של אחמד טיבי שהוא חבר שלי".

* מה צריך לקרות כדי שבני סכנין תרד: במקרה של תיקו הקבוצה תרד אם נתניה תנצח ועכו לא תפסיד. אם סכנין תפסיד היא תרד במידה ומכבי נתניה לא תפסיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully