וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני אוסליבן: "חזרתי לשחק רק בשביל הכסף לילדים"

2.5.2013 / 11:31

שחקן הסנוקר האגדי נראה בדרך לתואר חמישי בקריירה באליפות העולם, אבל נשמע סובל: "סנוקר זה לא בשבילי"

אלוף העולם בסנוקר, רוני אוסליבן, נראה בדרך לתואר שני ברציפות אחרי שעלה לחצי הגמר באליפות הנוכחית המתקיימת בשפילד, שם הוא יתמודד נגד ג'אד טראמפ המדורג 3 בעולם. אוסליבן מציג בשפילד הופעה נהדרת, במיוחד לאור העובדה שמאז שזכה בתואר בשנה שעברה, הוא שיחק רק במשחק רשמי אחד. אוסליבן סירב לחתום על אמנת שחקנים בתחילת העונה הנוכחית, ואחרי שהעניינים סודרו הוא גם לא הירבה להתחרות.

אחרי שניצח את סטיוארט בינגהאם 4-13 והבטיח את עלייתו לחצי הגמר, אוסליבן המשיך להפתיע כשהתראיין וסיפר שמה שנראה כל כך טוב מבחוץ, בכלל לא נראה טוב בשבילו. "לאורך התחרות הבנתי שלא ממש התגעגעתי לסנוקר, אבל אני צריך את הכסף", אמר אוסליבן בן ה-37 והסביר: "אני אהיה כנה איתכם, יש לי חובות לבית הספר של הילדים שלי, לא שילמתי להם בזמן האחרון. עכשיו אני יודע שאני יכול לשלם עבורם לשנתיים הבאות".

אוסליבן, שזכה עד היום בארבע אליפויות עולם ונחשב בעיני רבים לשחקן ההתקפה הטוב בכל הזמנים, כבר אמר בעבר יותר מפעם אחת שנמאס לו מהמשחק הזה. גם הפעם הוא חזר על עצמו ואמר: "אני באמת חושב שסנוקר זה לא בשבילי. יכול להיות שזו התחרות האחרונה שלי. אין לי כוונות לחזור ואם אמצא משהו אחר לעשות, לא תראו אותי כאן יותר. זו שירת הברבור שלי".

ביליארד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully