וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכו: האוהדים ביקשו לרכוש כרטיסים, בחיפה סירבו

30.4.2013 / 14:52

אוהדי עכו ביקשו לרכוש כאלף כרטיסים תמורת עשרת אלפים שקלים ונענו בשלילה. מחיפה נמסר: "ההצעה שלהם לא הגיונית"

one

המתח לקראת המחזור האחרון של הפלייאוף התחתון מורגש מאוד בהפועל עכו, שתצא למשחק חוץ קשה מאוד נגד הפועל חיפה (שבת, 19:10). בינתיים, מי שמנסים לגבש יוזמות להבאת קהל רב לקרית אליעזר הם דווקא האוהדים עצמם, שניהלו בימים האחרונים מגעים ישירים מול מנכ"ל הפועל חיפה, אפרים גבאי. אלא שהיוזמה בשלב הזה לא נושאת פרי לאחר שאוהדי עכו ביקשו לרכוש אלף כרטיסים לילדי עכו תמורת סכום של עשרת אלפים שקל, אבל בחיפה השיבו בשלילה.

אוהדי הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
דורשים יותר כרטיסים. אוהדי הפועל עכו/אדריאן הרבשטיין

"אנחנו קוראים להנהלת הפועל חיפה להוזיל את מחירי הכרטיסים כדי שנוכל יחד למלא את האצטדיון", מסרו מארגון האוהדים הנפולאונים. בלי קשר, בארגון דאגו להסעה שתצא בשעה 17:00 בשבת מרחבת העירייה עבור כל האוהדים שיגיעו למשחק. מהפועל חיפה נמסר בתגובה: "אוהדי עכו העבירו את הבקשה לאפרים גבאי, אבל ההצעה שלהם היא לא הצעה הגיונית".

בצד המקצועי אין הרבה חדש כאשר גיא דיין שנפצע בשבת עדיין לא התאמן, אבל הוא ישחק בוודאות במשחק החשוב. שגיב כהן שהיה טוב בניצחון על הפועל רמת גן ימשיך למלא את מקומו של ברניסלב יובאנוביץ' שגמר את העונה. תמיר כחלון ואוהד קדוסי יאיישו את החלק הקדמי של הקבוצה.

* תסריטים למחזור האחרון: אם עכו תנצח בקרית אליעזר, היא תישאר בליגה מכיוון שהיא בכל מקרה תתמקם מעל מכבי נתניה או באר שבע. תיקו יספיק לה אם מכבי נתניה לא תנצח את באר שבע או שסכנין לא תשיג שלוש נקודות נגד בית"ר ירושלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן הפועל עכו, גיא דיין. ברני ארדוב
סוחב פציעה אבל ישחק בוודאות. גיא דיין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully