וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי אבוטבול: "אסור לנו לחשוב שכבר הגענו לאירופה"

הקשר מזהיר משאננות לקראת המפגש מול בני יהודה: "תעשה לנו חיים קשים". הערכה שתמוז יהיה כשיר, פאביצ'ביץ' בספק

קובי אליהו

בהפועל תל אביב ישנה שביעות רצון לאחר הניצחון 0:2 על עירוני רמת השרון וההתבססות במקום השלישי החשוב, שיקנה לקבוצה כרטיס לליגה האירופית בעונה הבאה. בקבוצה סימנו את המקום השלישי כמטרה וכעת הם קרובים להשיג אותה. למרות זאת, גורמים בהפועל תל אביב מעריכים כי המשא ומתן בין הקבוצה למאמן רן בן שמעון יואץ לאחר המשחק מול בני יהודה אם הפועל תבטיח את המקום השלישי המוביל לאירופה.

רן בן שמעון מאמן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
יגיע לוולפסון? רן בן שמעון/אדריאן הרבשטיין

בתוך כך, פרדי דוד צפו לערוך מספר שינויים בהרכב לקראת המפגש מול בני יהודה במחזור הקרוב. המגן טיאגו קוסטה צפוי לחזור לסגל וכנראה ל-11. קוסטה סבל ממתיחה בשריר הארבע ראשי, אך כבר חש בטוב ואמור להיות כשיר למשחק כשהוא צפוי להחליף את נעאל חוטבא. לעומתו, סאבו פאביצ'ביץ שגם סובל ממתיחה אמור לעבור היום בדיקת אולטרסאונד שתכריע האם יהיה כשיר למשחק מול הזהובים. החלוץ טוטו תמוז יעבור היום בדיקת MRI בברכו ולאחריה יתברר חומרת פציעתו. אתמול כבר החלוץ חש בטוב ובהפועל מעריכים שיהיה כשיר, אך זה ייקבע סופית לאחר הבדיקה הערב. בנוסף, הבלם מור שושן שחשש שסיים את העונה, עבר בדיקות שקבעו שהוא סובל מדלקת בברכו והוא צפוי להחלים עד השבוע הבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שי אבוטבול שחקן הפועל תל אביב חוגג שער מול מכבי חיפה עם טיאגו קוסטה. ברני ארדוב
מודה לאוהדים. שי אבוטבול, מימין/ברני ארדוב

שי אבוטבול, קשר האדומים, התייחס למשימות שמצפות לקבוצה ווכתב בדף הפייסבוק של המועדון: "זה היה ניצחון חשוב שאומנם קירב אותנו למטרה והיא ההגעה לאירופה, אבל אסור לנו לחשוב שאנחנו כבר שם. יש לנו משחק סופר קשה נגד בני יהודה, שגם לה יש בדיוק אותה מטרה והיא תמיד משוכה קשה לכל קבוצה ואת זה ראינו הרבה פעמים בעבר".

אבוטבול הודה לאוהדים והוסיף: "אנחנו השחקנים נעשה הכל כדי להתקדם עוד צעד לכיוון אירופה ביחד עם הקהל המדהים שלנו ששוב התעלה על עצמו. דווקא כשהיציעים לא היו מלאים בבלומפילד, שמענו את העידוד מיציע ליציע ואין שחקן שלא שמע את זה על הדשא וקיבל את הכוחות שכל כך דרושים לנו העונה בכדי להשיג כל נקודה. אני יודע שבמשחק ביום שני כל האדומים יהיו מאחורינו וייתנו לנו את הדחיפה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully