וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנוקר: הושלמה תמונת רבע גמר אליפות העולם

30.4.2013 / 11:03

רוני אוסליבן השלים ניצחון 8-13 על אלי קרטר בשחזור הגמר מהעונה שעברה ויפגוש את בינגהאם. גם וולדן וז'ונווי בשמינייה

שלב שמינית הגמר באליפות העולם בסנוקר בשפילד הסתיים וכעת נותרנו עם 8 הגדולים בתחרות הנוכחית. האלוף מהשנה שעברה, רוני אוסליבן, הבטיח אתמול (שני) את מקומו בשלב הזה אחרי שהשלים ניצחון 8-13 על אלי קרטר, בשחזור הגמר של השנה שעברה. בשלב מסויים ההתמודדות הזאת נראתה פתוחה כשמשחקון מצוין של קרטר צימק ל-10-8, אבל אוסליבן ניצח את שלושת המשחקונים הבאים, כולל ברייקים של 106 ו-89 נקודות, בדרך לרבע הגמר. בשלב הזה יפגוש אוסליבן את סטיוארט בינגהאם (8 בעולם), שהשלים ניצחון 10-13 על מארק דייויס והעפיל לראשונה בקריירה לרבע גמר אליפות העולם.

ריקי וולדן האנגלי (13 בעולם), אחד השחקנים היותר אמיצים בסגנון המשחק שלהם במהלך האליפות, הבטיח גם הוא את מקומו ברבע הגמר לראשונה בקריירה אחרי ניצחון 11-13 על רוברט מילקינס. וולדן הוביל את ההתמודדות בשלביה הראשונים, אבל בסופו של דבר מילקינס הציג גם הוא משחק התקפי שעזר לו לצמק ל-11-10. וולדן ניצח במשחקון הבא והוביל בהמשך 11-12, אבל הוא הצליח להימנע ממשחקון מכריע כשניצח במשחקון הבא בדרך ל-11-13 בסיום. וולדן יתמודד ברבע הגמר נגד מייקל וויט מווילס, במשחק שהמנצח בו יהיה ככל הנראה השחקן המפתיע של חצי הגמר.

דינג ז'ונווי הסיני השלים ניצחון 9-13 על מארק קינג האנגלי והוא השחקן הלא בריטי היחיד שעלה לרבע הגמר. בשלב הבא הוא יתמודד נגד בארי הוקינס, האיש שהדיח מוקדם יותר את המדורג 1 בעולם מארק סלבי. רבע הגמר המסקרן ביותר יפגיש בין שני שחקנים שהבטיחו את עלייתם לשלב הזה כבר שלשום, שון מרפי וג'אד טראמפ.

ביליארד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully