וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכניו של שראנוב וחיפה נפגשו לגבי הארכת החוזה

30.4.2013 / 9:14

השוער מחזיק בחוזה לעוד שנתיים ועשוי להאריך החוזה לחמש שנים. אנדלובו לא סובל משבר, אבל עדיין עשוי להזדקק לניתוח

one

סוכנו הסרבי של השוער בויאן שראנוב, פאלי רמאדני, נפגש אמש עם ראשי מכבי חיפה לגבי עתידו במועדון. בפגישה עלתה האפשרות להאריך את חוזהו של השוער, שמחזיק בחוזה לעוד שנתיים, במספר שנים נוספות. ככל הנראה, המטרה היא להאריך את חוזהו של השוער בשלוש שנים מעבר לחוזהו הנוכחי ובסך הכל להחתימו על חוזה לחמש שנים. "לשראנוב יש מספר אלמנטים שיכולים להפוך אותו לאחד השוערים הטובים שהיו כאן", אמר הלילה גורם במכבי חיפה. במועדון מתכננים להאיץ בימים הקרובים את המשא ומתן עם דקל קינן. הארכת חוזהו של יניב קטן שסוכמה תגיע למעמד החתימה תוך מספר ימים.

בקבוצה לא היו מרוצים מהמחצית הראשונה אמש, שלאחריה גער בנאדו בשחקנים. בנאדו סיפר אתמול: "הבהרתי לשחקנים שאסור לספוג את השלישי, כי זה יבייש אותנו". לשחקנים הוא אמר: "מי שלא יהיה טוב, ייצא בתחילת המחצית". בסיום לחץ בנאדו את ידי השחקנים והודה להם על ההקרבה במשחק.

שוער מכבי חיפה בויאן שראנוב. אדריאן הרבשטיין
"יכול להפוך לאחד השוערים הטובים שהיו כאן". שראנוב/אדריאן הרבשטיין

"היינו שווים יותר מתיקו", אמר אחד השחקנים שבאו בטעות לרמת השיפוט במשחק. המאמן מתכוון לתת יותר דקות ללירוי צעירי, שגם אתמול רשם יכולת טובה, עד תום העונה. הסיבה לכך היא אופציה שעדיין לא מומשה לרכישת השחקן. במועדון עדיין מתלבטים לגבי צעירי, שנציגיו קיבלו לאחרונה מסרים מקבוצות אחרות לגביו. צעירי מעדיף להמשיך במכבי חיפה, אבל יחכה להחלטה של המאמן. צעירי מעדיף להמשיך במכבי חיפה, אך נראה כי הסכום אותו דורשת מכלן (200 אלף יורו) מונע בינתיים את רכישת כרטיסו.

דינו אנדלובו שפונה אתמול לבית החולים טוען כי אחד הברגים שהושתלו בכף רגלו בניתוח השתחרר. בצילום שעבר ברמב"ם התברר שהחלוץ לא סובל משבר, אך טרם ברור אם הוא יזדקק לניתוח, שמשמעותו היא שייעדר מספר חודשים. ההחלטה הסופית לגבי משך היעדרותו ייקבע לאחר פגישה שתיערך מחר עם הרופא מומחה לכף הרגל.

בחיפה היו רוצים לראות בעונה הבאה את איתי שכטר בקבוצה, אך הפערים הכספיים (סוכנו כבר הבהיר לחיפה שהשחקן מרוויח כשלושה מיליון שקל בשנה) מונעים כרגע מגעים עימו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully