וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: אסטון וילה השפילה את סנדרלנד 1:6

מערכת וואלה! ספורט

29.4.2013 / 23:50

שלושער של כריסטיאן בנטקה ושערים של ולאר, ווימן ואגבונלהור העניקו לווילה ניצחון ענק שמהווה צעד חשוב בדרך להישרדות

ספורט 2

סוף סוף חגיגה בווילה פארק. אחרי שהושפלה על ידי מנצ'סטר יונייטד במחזור הקודם ולא ניצחה בביתה מאז אמצע מרץ, אסטון וילה רשמה הערב (שני) 1:6 ענק על יריבתה לתחתית סנדרלנד במסגרת המחזור ה-35 בפרמיירליג ועשתה צעד חשוב בדרך להישארות בליגה. כריסטיאן בנטקה כיכב עם שלושער, ושימו לב לנתון הבא: שני השחקנים היחידים שהבקיעו יותר מבנטקה ב-2013 הם ליאו מסי (18) וכריסטיאנו רונאלדו (17). היה זה ניצחונה הגדול ביותר של אסטון וילה בפרמיירליג מאז ה-1:7 הביתי על ווימבלדון ב-1995.

אחרי שני ניצחונות רצופים פאולו די קאניו ספוג הפסד משפיל שמותיר את קבוצתו במאבק ההישרדות, כשגם וילה וגם סנדרלנד נמצאות מעל הקו האדום ורחוקות חמש נקודות מוויגאן, לה משחק חסר, והמקום שמוביל לליגה השנייה.

שחקן אסטון וילה כריסטיאן בנטקה (שמאל). רויטרס
ברשימה אחת עם מסי ורונאלדו. בנטקה/רויטרס

בדקה ה-31 אסטון וילה עלתה ל-0:1 מבעיטה מצוינת של רון ולאר מ-25 מטרים אולם המארחת לא הספיקה לעכל את היתרון וכסבר ספגה את השוויון בדקה ה-33, כשחילופי מסירות של סנדרלנד הסתיימו בבעיטה של דני רוז ממעשרה מטרים פנימה וקבעה 1:1. אבל וילה המשיכה לתקוף ובדקה ה-38 כדור עומק נפלא של שחקן מתיו לוטון השאיר את אנדרס ווימן מול השוער סימון מיניולה ו-ווימן בעט לפינה הרחוקה וקבע 1:2 במחצית.

וילה פתחה מצוין את המחצית השנייה ובדקה ה-55 עלתה ל-1:3. גבריאל אגבונלהור בעט מחוץ לרחבה, הכדור פגע בגבו של שחקן הגנה מסנדרלנד, מיגנולט הדף למרכז הרחבה וכריסטיאן בנטקה נגח את הריבאונד פנימה.

בדקה ה-60 אלפי האוהדים בברמינגהם קפצו שוב לשמיים, אחרי שבנטקה השלים צמד כשהתרומם גבוה לכדור קרן ונגח בעוצמה פנימה כדי לקבוע 1:4. בדקה ה-67 ווימן פספס הזדמנות לכבוש צמד כשבעיטה אחת שלו נהדפה על ידי שוער סנדרלנד סימון מיניולה והריבאונד שהגיע היישר לרגליו נהדף מהקו על ידי קרלוס קואלר.

בדקה ה-70 סנדרלנד חטפה עוד מהלומה כששחקנה סטפן ססניון הורחק לאחר תיקול חריף בשחקן וילה. העונש הגיע מהר. בדקה ה-72 בנטקה כבש את שערו השלישי במשחק וה-18 בליגה לאחר שהגנת סנדרלנד איבדה כדור ואיפשרה לו לבעוט מזווית קשה פנימה לפינה הקרובה ולהעלות את וילה ל-1:5.

בדקה ה-75 סנדרלנד ניצלה משריקה לכדור עונשין מ-11 מטרים כשהכדור נגד בידו של קואלר. את הקינוח לאוהדי וילה סיפק גבריאל אגבונלהור את הקינוח עם 1:6 מהדהד, לאחר ששחקן סנדרלנד מסר לאחור והוא השתלט על הכדור ושעט קדימה, חלף על פני מיגנולט וגלגל פנימה. עד לסיום אוהדי אסטון וילה ליוו בהתלהבות כל מסירה של קבוצתם בדרך לניצחון ענק ומרשים על קבוצתו של פאולו די קאניו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן אסטון וילה אנדרס ווימן חוגג שער. רויטרס
השתיק את סנדרלנד ונתן לאוהדים משהו לדבר עליו. ווימן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully