וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגרוף: סרחיו מרטינס ניצח את מארי בבואנוס איירס

אלוף העולם הארגנטינאי שמר על החגורה במשקל בינוני, מול 40 אלף אוהדים רטובים. גרסיה ניצח את ג'ודה, קאן את דיאז

סרחיו מרטינס מתאגרף ארגנטינאי מול מרטין מארי. AP
מרטינס חוגג אליפות/AP

יותר מ-40 אלף איש פיצצו את האצטדיון הביתי של ולז סרספילד בבואנוס איירס. בכל זאת, כבר 11 שנה שסרחיו מרטינס, אלוף העולם במשקל בינוני וגיבור מקומי, לא היה בבית. מרטינס הבטיח לשבור את האנגלי מרטין מארי בסיבוב השמיני. אבל זה היה רחוק מההבטחה. דווקא הארגנטינאי נפל לקרשים בשמיני, אבל הצליח לקום ולטחון את דרכו לניצחון דחוק, 112-115 בשלושת כרטיסי השיפוט.

"תודה ארגנטינה", צווח המנצח למיקרופון בסיום, וריצה את הרבבות הרטובות שעודדו בזמן סופת גשמים. "אני אוהב אתכם". מארי היה קשוח אבל גם מאוד הגנתי, ויכול להיות שזה מה שמנע ממנו הפתעה עצומה בזירה עוינת, והנחיל לו את ההפסד הראשון בקריירה (1-1-25). גם בסיבובים ה-10 וה-11 הארגנטינאי נפל, אבל השופט האיטלקי מאסימו בארובצ'יו פסק על החלקות בלבד.

קהל אגרוף בבואנוס איירס בקרב של סרחיו מרטינס. AP
מבול בזמן הקרב של מרטינס בארגנטינה/AP
סרחיו מרטינס מתאגרף ארגנטינאי מול מרטין מארי. AP
מרטינס מול מארי. קשה, קשוח, כואב/AP

מסיום הקרב ועד הקראת כרטיסי השיפוט המתח היה עצום. הפרשנים דיברו על קרב צמוד, וכל אחד מהם חשב אחרת. ההחלטה פה אחד נתנה את הטון - תואר האליפות של ה-WBC במשקל בינוני נשאר חגור סביב מרטינס. בסיום מרטינס נראה מדדה על הברך שנפגעה גם בקרב הקודם - מול חוליו סזאר צ'אבס ג'וניור - בספטמבר האחרון. גם היד השמאלית נראתה רע. "נראה לי ששברתי את היד", אמר בסיום האלוף והוסיף: "ידעתי שהניצחון יהיה שלי". אם לומר את האמת, מרטינס (2-2-51) לא נראה טוב בקרב הזה. בטח לא כמו שהוא הבטיח. לא זו היכולת שהביאה לו את התואר היוקרתי "ספורטאי השנה בארגנטינה". אבל הניצחון שלו, ואת זה אי אפשר לקחת ממנו.

דני גרסיה מתאגרף אמריקאי חוגג ניצחון מול זב ג'ודה. GettyImages
גרסיה עם עוד ניצחון/GettyImages

שעה לאחר הקרב של מרטינס, בברוקלין, נכנס הצעיר המבטיח דני גרסיה לזירה וניצח את המקומי זב ג'ודה בהחלטה פה אחד. האלוף במשקל קל מעורב (0-26) נשאר בלתי מנוצח, כמעט נפל בשמיני אבל הפיל בעצמו את ג'ודה (8-42), שהשלים סריית הפסדים לפלויד מייוות'ר, מיגל קוטו ואמיר קאן. למרות הדם החם בין השניים, לאחר הניצחון של גרסיה השניים התחבקו במרכז הזירה.

אמיר קאן מתאגרף בריטי מול חוליו דיאז. GettyImages
קאן מול דיאז/GettyImages

בתחילת הערב, בשפילד, אנגליה, ניצח אמיר קאן (3-28) המקומי את חוליו דיאז (1-8-40) המקסיקני. קאן שוב הסתכן יותר מדי ונפל בסיבוב הרביעי, ונראה סובל גם בסיבובים האחרונים, אבל ניצח בהחלטת שופטים קרובה פה אחד.

  • עוד באותו נושא:
  • boxing

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully