וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה פונטי: "למשפחות אין יותר כסף, ולי אין תשובות"

29.4.2013 / 17:30

יו"ר איגוד הג'ודו קרא להגדיל התקציב בקבלת הפנים לג'ודאים. ארשנסקי: "האדרנלין עדיין זורם". ג'רבי: "כיף, זו חוויה ענקית"

צילום: קובי אליהו עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

המשלחת הישראלית לאליפות אירופה בג'ודו בבוקרשט שבה היום (שני) לישראל לאחר שרשמה כמה הישגים מרשימים. על אף העובדה שאריק זאבי פרש והג'ודוקא הבכירה אליס שלזינגר, המסוכסכת עם איגוד הג'ודו לא השתתפו, המשלחת שבה לישראל שבעת רצון.

לא פחות מ-12 נציגים ישראלים נטלו חלק באליפות, ושניים מהם - טומי ארשנסקי וירדן ג'רבי - אף חזרו עם מדליות ארד. היום נערכה ל-12 המשתתפים קבלת פנים חגיגית על ידי איגוד הג'ודו.

יו"ר איגוד הג'ודו משה פונטי, הג'ודאים טומי ארשנסקי, ירדן ג'רבי. קובי אליהו
קורא להגדיל את התקציב. משה פונטי עם ארשנסקי וג'רבי/קובי אליהו

יו"ר האיגוד משה פונטי ניצל את הבמה על מנת לקרוא להגדלת התקציב לאיגוד: "פעם שעברה חזרו עם ארבע מדליות והייתי בטוח שתקציבית נגדול. שנה לאחר מכן אני מוצא שאיגוד הג'ודו ירד בתקציב. אז עכשיו יש שתי מדליות, אז אני מצפה שיורידו לנו עוד קצת בתקציב. זה מה שמטריד אותי מאוד. צריך לעשות משהו עם הספורטאים הצעירים שלנו. אני מבקש - תעלו לנו את התקציבים, אל תורידו. כי ככה אי אפשר לעשות ספורט. נמאס לי לשמוע על המשפחות שאומרות לי שאין יותר מדי כסף. אין להם יותר מדי כסף, ולי אין תשובות. אי אפשר לבוא אחרי שלוש וחצי שנים ולרצות שנצליח, צריך להתעורר עכשיו. צריך לתת לנו כלים וזה אומר כסף. למה דווקא לנו? הג'ודו הוכיח שמגיע לו. בשביל שנביא מדליה אולימפית צריך את הכלים כדי לעשות את זה".

לגבי אליס שלזינגר: "אם היא רוצה להיות ספורטאית אולימפית - שתתנהג ככזו".

טומי ארשנסקי: "ההרגשה טובה. אני לא מצליח לישון כל כך בלילות. האנדרנלין עדיין פועל. אבא שלי הוא המאמן אישי שלי ואני מודה לו. הוא נמצא איתי ברגעים הכי קשים שלי. אני מודה לכל המאמנים שלי, כל מי שבצוות ועוזר לי".

ירדן ג'רבי: "פעם ראשונה שאני חווה את התחושה של המדליה. כולם מברכים אותי, זה כיף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
טומי ארשנסקי, ירדן ג'רבי. קובי אליהו
הישג מצוין. ארשנסקי וג'רבי/קובי אליהו

יו"ר היחידה להספורט הישגי גילי לוסטיג: "זה ענף שמביא כבוד כבר הרבה מאוד שנים. זו הצלחה בלתי רגילה. לפני האליפות אמרנו שאם נחזור עם מדליה אחת זה יהיה הישג מצוין, אבל אם יש לנו שתיים זה נהדר".

שני הרשקו, מאמן נבחרת השנים: "נבחרת השנים עשתה התקדמות גדולה בשנים האחרונות. שמתי לעצמי למטרה לקחת את הנבחרת הזאת לאולימפיאדה בריו, ואני שנעשה את זה. עדיין חסר לנו הרבה מאוד כסף כדי להגיע לתוצאות שאנחנו רוצים".

אורן סמדג'ה, מאמן נבחרת הגברים: "הספורטאים האלו עוברים אימונים מפרכים וקשים. זו הייתה הפעם הראשונה שספורטאי ישראל מדורגים בכזו תחרות יוקרתית. קשה מאוד להצליח בתחרות הזאת. טומי לא היה צריך להיות באליפות אירופה. הוא עבר פציעות קשה בכתף וקרסול וחשבו שוא לא כשיר לאליפות. רציתי לשמוע חוות דעת מעוד רופא, והוא גם אמר לי לא לשלוח את טומי לאליפות אירופה. טומי בעצמו כבר ויתר על אליפות אירופה. הוא אמר שהוא לא יוכל להצליח במצב הזה. זה מסר, והוא הראה שאפשר להצליח גם כשאתה פצוע. ההשתתפות של טומי באולימפיאדה גרמה לו להבין מה הוא צריך כדי לזכות במדליה. להיות מאמן בנבחרת ישראל זה דבר מאוד קשה. אני רוצה להעביר מסר למדינת ישראל - אם היא רוצה היא יכולה לקחת את הספורט הישראלי ולהפוך אותו למעצמה. צריך להיות שינוי בתפיסה. הספורט הישראלי מביא הצלחות, אבל תמיד מצליחים לפספס את המטרה".

הג'ודוקא טומי ארשנסקי, אורן סמדג'ה. קובי אליהו
מרוצה מההתקדמות של הג'ודאים. סמדג'ה עם ארשנסקי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully