וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק ג'טס שחררה את טים טיבו

29.4.2013 / 15:07

לאחר שנה אחת בלבד שוחרר הקוורטרבק, לו אין כרגע קונים ברחבי ה-NFL. הבנים של ג'ו מונטנה וכריס קרטר בדרך לליגה?

אחרי שנה אחת בלבד בניו יורק, טים טיבו כבר לא שחקן של הג'טס. לאחר שבחרו בדראפט את הקוורטרבק ג'ינו סמית' שייתן תחרות למארק סאנצ'ז, הסילונים הודיעו לטיבו שהוא לא רצוי יותר במדולנדס.

טים טיבו שחקן ניו יורק ג'טס. Bill Costroun, AP
לא רצוי עוד במדולנדס. טיבו/AP, Bill Costroun

עצם השחרור של טיבו אינו הפתעה גדולה. השחקן, שמעולם לא ניחן ביכולות של קוורטרבק גדול, הביע לא אחת את מורת רוחו משיתופו במהלכי הווילדקאט בלבד ולא כמוסר שמקבל יותר זמן משחק. כעת עולה השאלה האם יש לו מקום בקבוצה אחרת. בעבר הביעה ג'קסונוויל עניין, אולם כעת היא כבר לא תעשה צעד שיחזיר את טיבו לצפון פלורידה.

טיבו נבחר על ידי דנבר בדראפט 2010 והוביל את הברונקוס לפלייאוף ב-2011 כשהוא מדיח את פיטסבורג עם טאצ'דאון בהארכה בשלב הראשון. בעקבות הטרייד שעשה ג'ון אלוויי על פייטון מאנינג הועבר טיבו לג'טס, אולם לא עמד בשום ציפייה מקצועית.

* כריס קרטר הוא אחד התופסים הגדולים בהיסטוריה. קרטר, שנכנס השנה להיכל התהילה, רשם 1,004 תפיסות בימיו במינסוטה, שיא פרנצ'ייז, וכעת ינסה בנו דורון להמשיך את דרכו. דורון קרטר לא נבחר בדראפט והוחתם אחריו על ידי הווייקינגס.

* גם נייט מונטנה, בנו של ג'ו האגדי, יקבל את הצ'אנס שלו בקבוצה בה אביו הפך לאחד השחקנים הגדולים בתולדות הפוטבול, סן פרנסיסקו. מונטנה הצעיר, ששיחק תקופה קצרה גם במכללה בה כיכב אביו, נוטרדאם, ללא הצלחה מרובה בעמדת הקוורטרבק, ישתתף במחנה של שלושה ימים שיערכו הניינרס וינסה להרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully