וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון מזרחי: "דווין סמית' לא שיחק בגלל העומס"

29.4.2013 / 8:38

יו"ר מכבי ת"א התייחס להפסד להפועל אילת: "סמית' חש מיחושים בברך והחלטנו שהוא ינוח. זה לא גורע מהניצחון שלהם"

זו כבר תקופה ארוכה שמכבי תל אביב מציגה יכולת רעועה בליגה הישראלית, אולם אם עד עתה נחלצה מכבי בעור שיניה וניצחה את המשחקים הצמודים. המשחק נגד הפועל אילת אמש (ראשון) הסתיים הפעם בהפסד 89:82 לאחר הארכה. אם לא די בהפסד - לאחר המשחק התרחשה תקרית המביכה בין המאמן דיוויד בלאט לעודד קטש, לאחר שהראשון לחץ את ידו של מאמן אילת בקרירות ומיהר לעזוב את האיזור.

אין זה סוד שלא מעט שחקנים במכבי לא מרוצים ממצבם העונה, בשבוע שעבר שחקן העיד אחד מהשחקנים ש"זו הרגשה מאוד לא נעימה לשמוע כל הזמן צעקות, גערות. לא מעט שחקנים מרגישים מושפלים מכך, ולא בפעם הראשונה. זה פשוט גורם לאווירה לא שמחה, וחבל". נראה שהאווירה העכורה ותסכולם של לא מעט שחקנים בקבוצה משפיעים על הקבוצה.

יו"ר המועדון, שמעון מזרחי, סיכם את ההפסד אמש: "אילת היא קבוצה מצוינת. הובלנו ברבע הרביעי, הם קלעו שלשה משום מקום, השוו את התוצאה והגענו להארכה. כל השחקנים שלנו כבר היו מלאים בעבירות בהארכה. דווין סמית' לא שיחק, אבל כל זה לא גורע מכלום מהניצחון של אילת".

היו"ר הוסיף: "בהארכה היו לנו הרבה עבירות ואילו אילת לא הגיעה לעבירה הרביעית או החמישית. אפשר גם לראות כמה פעמים אנחנו עמדנו על הקו וכמה פעמים הם עמדו על הקו". לגבי אי שיתופו של דווין סמית', שחסרונו הורגש במשחק, אמר מזרחי: "על סמית' יש עומס גדול. יש לו מיחושים בברך והחלטנו שהוא לא ישחק ושנעניק לו מנוחה במשחק מול אילת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully