וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: רפאלוב בישל בדרמה של ברוז', אליפות לביטון

מערכת וואלה! ספורט

28.4.2013 / 18:51

צפו באנדרלכט מחמיצה פנדל בתוספת הזמן מול הקבוצה של רפאלוב. קפריסין: 0:4 של אומוניה סידר לאפואל ניקוסיה אליפות

ספורט 2

* אפואל ניקוסיה, קבוצתו של דודו ביטון, זכתה הערב (ראשון) באליפות קפריסין בפעם ה-22 בהיסטוריה, ומבלי לשחק. אחרי ההפסד לא.א.ק לרנקה, אפואל המתינה לעזרה מיריבתה העירונית אומוניה ניקוסיה, וקיבלה אותה כשהקבוצה של יובל שפונגין (90 דקות) מחצה 0:4 את אנורתוזיס פמגוסטה של ברק יצחקי (90 דקות) ומשה אוחיון (נכנס בדקה ה-81) ועלתה על חשבונה למקום השני. אנדרה אלבס כבש את הראשון של אומוניה, כשבשש הדקות האחרונות הוסיפה המארחת שלושה שערים נוספים.

ביטון המאושר צייץ בטוויטר: "אכן אליפות ראשונה שלי, מאושר עד הגג. הרגשה עילאית להגיע לפה בפברואר במינוס שש הפרש ולהיות שותף לקבוצה של ווינרים".

* אלקי לרנקה, ללא רועי בקל אבל עם ניסו קפילוטו שהוחלף במחצית, הפסידה במגרשה 2:1 לנאה סלאמינה.

ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז'. GettyImages
קרובים לאירופה. רפאלוב/GettyImages

* ליאור רפאלוב שיחק 73 דקות וסיפק את הבישול החמישי שלו העונה ב-1:2 הדרמטי של קלאב ברוז' על הטוענת לכתר אנדרלכט. הישראלי שלח בדקה ה-63 את מקסים לסטיין בכדור ארוך וזה בעט לקורה ופנימה את השני של ברוז'. האורחים צימקו ובדקה ה-92 קיבלו פנדל, אבל דיומרסי מ'בוקני בעט ברשלנות וולדאן קויוביץ' הדף מצוין. ברוז' רחוקה כעת רק שתי נקודות מאנדרלכט ושלוש מזולטה וארחם המוליכה, שהפסידה 1:0 לסטנדרד ליאז' (ללא מאור בוזגלו).

* ביברס נאתכו שיחק כהרגלו 90 דקות והיה חלק מהופעה מרשימה של רובין קאזאן, שניצחה 0:2 את המוליכה צסק"א מוסקבה. סלומון רונדון כבש במתפרצת בדקה ה-49 ורומן ארמנקו הכפיל עם בעיטה שפגעה בשחקן צסק"א וחדרה פנימה.

* הרטה ברלין הבטיחה כבר בשבוע שעבר את עלייתה לליגה הגרמנית הראשונה והיום היא שיחקה במחזור ה-31 בנינוחות ולמרות זאת הצליחה לנצח 2:3 דרמטי מול סנט פאולי, שנותרה עמוק במאבקי התחתית. החלוץ הישראלי של הרטה, בן שהר, שיחק לראשונה בחודש אפריל, כאשר עלה מהספסל כמחליף הראשון בדקה ה-67. הוא החליף את הטוניסאי סמי אלאגי, שכבש את השער לזכות הקבוצה מהבירה בדקה ה-23. לנארט ת'יי איזן דקה לפני ששהר נכנס. דניאל גינצק השלים מהפך (85, פנדל), אבל רוני איזן כעבור שלוש דקות בלבד וסנדרו ואגנר קבע מהפך גדול ממש בדקה ה-90.

* בסקוטלנד, סלטיק האלופה הפסידה 1:3 בחוץ לשנייה בטבלה מאת'רוול, שהתבססה כסגנית בדרך למקום בליגה האירופית. בירם כיאל שיחק 90 דקות במדי ה'בויז', בעוד רמי גרשון ישב על הספסל אך לא שותף. גארי הופר עוד העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-40, אבל מאת'רוול ענתה בבליץ משערים של הנריק אויאמה (45), מייקל היגדון (50, פנדל) ופרייזר פורסטר בשער עצמי (55).

* דן מורי לא שותף בניצחונה של ויטסה 1:3 על ווילם וו שירדה לליגה השנייה בהולנד. ויטסה במקום הרביעי עם 64 נקודות, שש פחות מאייאקס המוליכה ושתיים פחות מפ.ס.וו איינדהובן השנייה, כשבקופה עוד שש נקודות.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
בן שהר שחקן הרטה ברלין מול פלוריאן קרינגה שחקן סט פאולי. Matthias Kern, GettyImages
חזר לעניינים. שהר/GettyImages, Matthias Kern

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully