וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנוקר: המדורג 1 בעולם מחוץ לאליפות העולם

28.4.2013 / 15:59

מארק סלבי הפסיד בשמינית הגמר 13-10 לבארי הוקינס. ג'אד טראמפ, אחד הטוענים לכתר, יתמודד ברבע הגמר נגד שון מרפי

אליפות העולם בסנוקר המתקיימת בשפילד שבאנגליה ממשיכה לספק דרמות, כשהמדורג 1 בעולם, מארק סלבי, סיים את חלקו בתחרות כבר בסיבוב השני. סלבי הפסיד 13-10 לבארי הוקינס, וגם השנה הוא לא יוכל לזכות בתואר שכל כך חסר לו. הוא רצה להשלים תואר משולש בתחרויות הגדולת אחרי שזכה השנה במאסטרס ובאליפות בריטנהי הפתוחה. רק שלושה שחקנים עשו את זה עד היום: סטיבן הנדרי, סטיב דייויס ומארק וויליאמס.

סלבי כבר הוביל 6-9 ונראה בדרך הבטוחה לרבע הגמר. הוקינס, המדורג 14 בעולם, ניצל התרסקות של יריבו בהמשך כדי לעשות מהפך מדהים בדרך לניצחון 10-13 והופעה ראשונה בקריירה ברבע גמר אליפות העולם. בסוף המשחק הוא אפילו לא הסתיר את דמעותיו ואמר: "זה אחד ההישגים הטובים ביותר בחיי. קצת מוזר לי שנהייתי כל כך רגיש מהעפלה לרבע הגמר, נראיתי כאילו זכיתי באליפות". סלבי, שאחרי הופעתו בסיבוב הראשון אמר שיכולת כמו שהציג לא תספיק לזכייה בתואר אמר: "לא הצלחתי לדחוף את עצמי, לא היה לי שום דרייב. כנראה ששיחקתי השנה יותר מדי וכבר 'שרפתי את עצמי'". הוקינס אגב, יתמודד ברבע הגמר נגד המנצח בהתמודדות בין דינג ז'ונווי הסיני למארק קינג האנגלי.

מי שעדיין חולם על תואר ראשון בקריירה באליפות העולם הוא ג'אד טראמפ, המדורג 3 בעולם. טראמפ, הפיינאליסט מלפני שנתיים, הבטיח את מקומו ברבע הגמר אחרי ניצחון 7-13 על מרקו פו מהונג קונג. בסיום המשחק אמר טראמפ: "אני חושב שבמשחק הקודם ובתחילת המשחק הזה הרגשתי טוב כמו שלא הרגשתי הרבה זמן. יש לי הרבה בטחון". טראמפ יתמודד ברבע הגמר נגד אלוף העולם לשעבר, שון מרפי, שניצח 11-13 את גרהאם דוט הסקוטי.

שחקן נוסף שהבטיח את מקומו ברבע הגמר הוא הווליש המפתיע מייקל וויט. אחרי שניצח בסיבוב הראשון את בן ארצו מארק וויליאמס, וויט גבר בשמינית הגמר 3-13 על דצ'וואט פומג'אנג התאילנדי. כעת הוא ממתין למנצח במפגש בין רוברט מילקינס לריקי וולדן.

בנוסף, יצאה לדרך ההתמודדות שהיא למעשה שחזור הגמר מהעונה שעברה בין האלוף רוני אוסליבן לאלי קרטר. אוסליבן, שעושה מין קאמבק בתחרות הזאת, הוביל בתחילת הסשן הראשון 1-5 לפני שקרטר צימק ל-5-3 בסדרה של הטוב מ-25 משחקונים.

ביליארד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully