וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: עימות בין אלעד גבאי לסלאח חסארמה

תהל אלון

28.4.2013 / 10:57

לא שקט בקריה: השניים התעמתו בסיום בהפסד מול בני יהודה. אדריאן רוצ'ט: "הם כבשו והסתגרו, שלטנו במשחק"

one

בקרית שמונה קיבלו באכזבה רבה את ההפסד אמש (שבת) לבני יהודה 1:0, בעיקר בשל העובדה שפספסו הזדמנות לטפס למקום השלישי בטבלה ומהצד השני כעת גם בני יהודה צמצמה את הפער מהאלופה היוצאת. במועדון כמובן רצו להגיע לאירופה דרך הליגה, למרות שתיאורטית עדיין נותר לכחולים סיכוי להגיע למקום השלישי אך אין ספק שכעת זה יהיה הרבה יותר קשה עבורם.

בדקות הסיום של המשחק נערך ויכוח סוער בין המגן אלעד גבאי לבלם סאלח חסארמה, שאף גלש לכדי עימות מילולי. המאמן ברק בכר הגיב בנושא: "באימון הבא שלנו אבדוק עם שניהם מה בדיוק היה ובמידת הצורך המקרה יטופל".

אלעד גבאי שחקן עירוני קרית שמונה המורחק. אדריאן הרבשטיין
עימות מילולי עם חסארמה/אדריאן הרבשטיין

הקפטן אדריאן רוצ?ט התייחס להפסד: "החצי הראשון היה מאוד חלש. ידענו שזה יכול לקרות, ברק בכר אמר לנו לא להתרווח למרות התקופה הטובה שלנו כי חשבנו שהכל יהיה בסדר. בני יהודה כבשו והסתגרו".

על היכולת במהלך המשחק אמר הקשר: "ברק אמר לנו במחצית את האמת בפנים. הוא אמר שאנחנו משחקים חלש. ידענו שמכאן אפשר רק להתרומם, שלטנו במשחק. סולארי היה טוב והחצי השני היה טוב אבל לא היינו רעים מספיק".

על השאלה אם ההפסד אמש קרה בגלל ההתרכזות בגביע השיב רוצ?ט: "אני לא חושב שהראש בגמר הגביע. אנחנו רוצים להגיע לאירופה גם מהליגה וגם מהגביע. יש רעש מסביב על הגביע אבל הראש שלנו בליגה. יש לנו עוד דרך ארוכה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן עירוני קרית שמונה אדריאן רוצ'ט לפני שחקן מכבי חיפה גוסטבו בוקולי. ברני ארדוב
לא מוותרים על המקום השליש. רוצ'ט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully