וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ברקלי בפילדלפיה, נאסיב בג'איינטס

28.4.2013 / 10:02

הדראפט הגיע לסיומו ושני הקוורטרבקים שנפלו עד לסיבוב ה-4 מצאו בית. דנארד רובינסון בג'אגוארס, בלאנט בפטריוטס

דראפט 2013 של ה-NFL הגיע הלילה (בין שבת לראשון) לסיומו, כאשר כמה מהשחקנים המסקרנים שהגיעו מהמכללות ולא זכו לשמוע את שמותיהם ביומיים הראשונים, נבחרו בסופו של דבר.

מאט בארקלי שחקן USC. GettyImages
יתחרה במייקל ויק. ברקלי/GettyImages

* מאט ברקלי, שלפני שנה עשוי היה להיבחר במקום הראשון, נלקח ראשון, אבל רק בסיבוב הרביעי (98 בסך הכול) והוא ינסה לתפוס את המקום בפילדלפיה.

* ברקלי הוא לא הקוורטרבק היחיד שנבחר בסיבוב הרביעי. ניו יורק ג'איינטס לקחה את ריאן נאסיב, ששיחק בסירקיוז ויישאר באזור, עם הבחירה ה-110 בסך הכול, טיילר ווילסון מארקנסו נלקח על ידי אוקלנד שתי בחירות מאוחר יותר ולנדרי ג'ונס מאוקלהומה הלך לפיטסבורג עם הבחירה ה-115.

* עוד קוורטרבק שנבחר, אבל ישחק (אם ישחק) דווקא בתור תופס הוא דנארד רובינסון, שמגיע ממישיגן היישר לג'קסונוויל, אשר לקחה אותו בבחירה ה-135 (סיבוב חמישי). רובינסון קבע שיא מכללות ביארדים קרקעיים לקוורטרבק (4,495) בשנותיו במישיגן ועבר תפקיד לפני הדראפט בידיעה שזה הסיכוי שלו להיבחר. הצליח.

* הבחירה ה-254 והאחרונה, הלוא הוא Mr. Irrelevant הייתה של אינדיאנפוליס והיא לקחה את ג'סטיס קנינגהאם, טייט אנד מדרום קרולינה, שיזכה לטיול לדיסנילנד בזכות הבחירה.

* ועוד טרייד מעניין שאירע תוך כדי הדראפט. ניו אינגלנד שלחה את המדליסט האולימפי ג'ף דמפס יחד עם בחירת סיבוב שביעי (229) לטמפה ביי בתמורה ללגארט בלאנט הרץ האחורי של הבאקנירס. דמפס ביקש להמשיך ולעסוק גם בריצה וגם בפוטבול, בניו אינגלנד לא הסכימו ובפלורידה הוא יקבל את מבוקשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully