וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור קשטן: "המאבק על אירופה פתוח"

תהל אלון

27.4.2013 / 21:32

מאמן בני יהודה מרוצה מהניצחון בקרית שמונה שקירב אותו למקום ה-3. בכר: "המחצית הראשונה - מהחלשות שלנו העונה"

one

בזמן שרוב העניין מתמקד במאבקים נגד הירידה מליגת העל, בצמרת נותרה עוד מלחמה אחת לא פחות גדולה: זו על המקום השלישי שמוליך בוודאות לליגה האירופית בעונה הבאה. ניצחון חוץ 0:1 של בני יהודה על עירוני קרית שמונה היום (שבת), קירב את הזהובים כדי נקודה אחת מהיריבה שלהם ושלוש בלבד מהפועל תל אביב. דרור קשטן ושחקניו לא רחוקים מהמטרה.

קשטן סיכם: "המאבק על הכרטיס לאירופה פתוח. זה היה ניצחון חשוב מאוד. קרית שמונה היא קבוצה טובה ומאורגנת ואני יכול לסכם את המשחק בשתי מחציות שונות: בראשונה שיחקנו טוב ויכולנו לכבוש עוד, בחצי השני הסיפור היה שונה. השליטה הייתה של קרית שמונה, שיצאה קדימה אבל לא הגיעה למצבים ממשיים. התוצאה מהמחצית הוליכה אותנו לאחור ומטבע הדברים יש את הרצון לשמור על היתרון, אך גם במתפרצות היינו מאוד מסוכנים ויכולנו לכבוש עוד".

המאמן המפסיד, ברק בכר, אמר: "אני מסכים שהמחצית הראשונה הייתה אחת מהמחציות החלשות שלנו העונה. בחצי השני הנענו כדור טוב והגענו למצבים, אבל לא ניצלנו אותם. אנחנו עדיין לא מרימים ידיים. יש מספיק נקודות ונקווה למעידה של הפועל תל אביב מחר".

בכר ביצע היום חילוף כפול כבר בדקה ה-42, כשהוא הכניס את דויד סולארי ואופיר מזרחי במקום אחמד עאבד ודרקו טאסבסקי. המאמן הסביר: "החילוף הכפול הגיע בשל המחצית החלשה מאוד שלנו. תפסתי שני קורבנות ואם הייתי יכול הייתי עושה יותר משני חילופים. סולארי נכנס טוב ואהבתי את הרצון שלו. נקווה שנצליח להרוויח אותו למשחקים הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully