וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - עירוני רמת השרון: חוטבא ובאדיר בהרכב

האדומים רוצים להתבסס במקום השלישי. דמארי צפוי לפתוח (א', 20:15, ספ' 1). טאקה במקום מוסא בהרכב רמת השרון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הפועל תל אביב ועירוני רמת השרון נפגשו חמש פעמים בליגת העל. המאזן: שני ניצחונות אדומים, אחד לרמת השרון ושני תוצאות תיקו.

* עירוני רמת השרון הפסידה בכל משחקי הפלייאוף העליון שלה עד כה ולא כבשה בהם אפילו שער זכות אחד. בסך הכל שישה משחקים, אפס נקודות ויחס שערים 14:0.

* שלושת המפגשים העונה בין הפועל תל אביב לרמת השרון הסתיימו בתוצאה זהה: 0:1. האדומים ניצחו פעמיים ורמת השרון פעם אחת.

* רמת השרון כבשה העונה 28 שערים. רק הפועל באר שבע כבשה פחות ממנה: 27, אבל לקבוצה מבירת הנגב משחק פחות.

* מלך השערים של הפועל תל אביב, עומר דמארי, כבש העונה 12 שערים, אבל חמישה מהם היו בפנדלים. שער השדה האחרון שלו היה נגד בני סכנין, אי שם ב-12 בינואר.

שחקן הפועל עכו, יובל שבתאי, מול שחקן הפועל תל אביב, עומר דמארי. קובי אליהו
לא כבש שער שדה כבר שלושה וחצי חודשים. דמארי/קובי אליהו

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

בהפועל תל אביב נחושים להגיע לאירופה וינסו לנצל את ההפסד של עירוני קרית שמונה כדי לפתוח פער של חמש נקודות מהמקום הרביעי, זאת כאשר לאחר מכן יישארו תשע נקודות בקופה. האדומים יגיעו למשחק עם סגל חסר מאוד. טל בן חיים החולה כנראה לא ייכלל בסגל וכך גם טיאגו קוסטה ושמעון הרוש שסובלים מפציעה. דויד רוצ'לה ואלמוג כהן, שלא התאמנו בצורה סדירה בגלל פציעה ומחלה בהתאמה, עשויים לשבת על הספסל.

לפיכך בין השחקנים שכנראה יפתחו בהרכב ניתן למצוא את וואליד באדיר, נעאל חוטבא, אלירן דנין ואריק דג'מבה דג'מבה. עומר דמארי ישוב שעצמו ל-11 של פרדי דוד אחרי שהוא החלים מפציעה ואפולה אדל יעמוד בין הקורות על חשבון בוריס קליימן שפתח בשבוע שעבר. מי שייכלל בסגל אחרי שבועיים הוא הקשר חנן ממן. מור שושן, שלא יהיה בסגל וסובל מכאבים בברכו, יעבור מחר בדיקת MRI.

עירוני רמת השרון:

שחקני רמת השרון מגיעים היום למפגש הקשה מול הפועל תל אביב כשרק מחשבה אחת מלווה אותם - לעצור את רצף ההפסדים בפלייאוף העליון. ברמת השרון יודעים כי הפועל שנלחמת על הכרטיס לאירופה תגיע ברמת מוכנות גבוהה במיוחד לאחר הניצחון של בני יהודה שעשוי לפגוע בסיכוייה לזכות בכרטיס במידה וקרית שמונה תזכה בגביע.

שחקנים בקבוצה אמרו באימון בגרונדמן בחיוך כי "צריך ליהנות מכל רגל לפני שסוגרים את האיצטדיון", בהתייחס לאיומי ההתאחדות לכדורגל לפסול את המגרש בשנה הבאה. סביטי ליפנייה ואודו פורצ'ן ימשיכו להיות מחוץ להרכב מתוך כוונה לגרום להם לוותר על החוזה שיש לעם בעונה הבאה. מעבר לכך, קובי מוסא עשוי לרדת לספסל ואפרים טאקה יחליפו בהרכב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נעאל חוטבא שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
חוזר להרכב אחרי תקופה ארוכה מאוד. חוטבא/מגד גוזני

הפועל תל אביב : עומר דמארי

דמארי של 2013 הוא לא אותו דמארי של השנתיים האחרונות. חלוץ הפועל תל אביב סבל מפציעות בשבועות האחרונים, כבש בעיקר מהנקודה הלבנה ולעתים נראה שהוא מעט אדיש על המגרש. הפועל תל אביב זקוקה למלך השערים שלה כשהוא בשיאו כדי לסיים את העונה כמו שצריך: עם כרטיס לאירופה.

עירוני רמת השרון: אדריאן פרננדס

האיש שהוביל את רמת השרון בחלק הטוב של העונה נעלם בשלושת החודשים האחרונים. אם רמת השרון רוצה לחזור להבקיע ולעצור את רצף ההפסדים היא חייבת את אדריאן פרננדס במיטבו.

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: אפולה אדל, נעאל חוטבא, וואליד באדיר, סאבו פאביצ'ביץ', אלירן דנין, אריק דג'מבה דג'מבה (אלמוג כהן), שי אבוטבול, רועי גורדנה, רמזי ספורי, עומר דמארי, טוטו תמוז (עדן שרם).

עירוני רמת השרון: רועי לייבוביץ', לירן קצב, עשהאל בן שבת, יניב לביא, עמיר נוסבאום, משה אבוטבול, תום מנשרוב, מרקו אנג'לקוביץ', הוגו לופס, אפרים טאקה, אדריאן פרננדס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully