וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקום חמישי לאורי ששון באליפות אירופה בג'ודו

27.4.2013 / 18:03

הג'ודוקא הישראלי (משקל עד 100 ק"ג) עלה לקרב על מדליית הארד דרך בית הניחומים, אבל הפסיד לסיריל מארה הצרפתי

הג'ודוקא אורי ששון סיים היום (שבת) במקום החמישי במשקל עד 100 ק"ג באליפות אירופה. ששון לא היה רחוק מלהפוך למדליסט השלישי במשלחת הישראלית שכללה 12 משתתפים, אחרי שטומי ארשנסקי וירדן ג'רבי במדליות ארד ביומיים האחרונים, אבל הפסיד בקרב על מדליית הארד.

ששון, יורשו של אריק זאבי במשקל עד 100 ק"ג, פגש לקרב על המדליה את סיריל מארה הצרפתי, לשעבר אלוף העולם לנוער. הישראלי פתח בצורה אגרסיבית וקיבל ניקוד מידי עם ווזארי אחרי כמה שניות. מארה תקף בחזרה ו-2:13 לסיום הקרב השיג ווזארי משלו. במצב של שוויון השניים המשיכו לתוספת הזמן, אבל ששון קיבל עונש מהשופטים והפסיד.

עוד לפני כן ששון פתח את התחרות מצוין והשיג שני איפונים מול שני יריבים, סטפן יוריסיץ' הסרבי ואיברו מילאדין הבוסני. ברבע הגמר פגש הישראלי את אחד הג'ודוקות הבכירים ביבשת במשקל הזה, אלמר גסימוב מאזרבייג'אן, מדליסט הארד מאליפות אירופה האחרונה. ששון הוביל ביוקו, אבל גסימוב השיג איפון 3:18 דקות לסיום הקרב ושלח את היריב שלו לבית הניחומים. הישראלי עלה אחרי שאדלן ביסולטנוב הרוסי לא הופיע לקרב מולו ואז הגיע הקרב נגד מארה.

אחיו של אורי ששון, אלון ששון (עד 90 ק"ג), עלה אוטומטית לסיבוב השני, שם התמודד נגד שמחאד מגומדוב מאזרבייג'אן והפסיד כעבור 3:38 דקות.

  • עוד באותו נושא:
  • אור ששון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully