וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנפיין: "אם גאידמק יישאר, בטוח שנביא ערבי ישראלי"

27.4.2013 / 13:06

יושב ראש בית"ר ירושלים סיפק הצהרה באירוע שבת תרבות. אוהדים שהגיעו למחות נגדו פוזרו, עורך הדין של המחאה עוכב לחקירה

אירוע מביך אירע היום (שבת) בצהריים במהלך "שבת תרבות" שנערכה בגבעה הצרפתית בירושלים. כמה עשרות אוהדים הגיעו בצורה מתוכננת למחות כנגד יושב ראש המועדון איציק קורנפיין, אך ההפתעה חיכתה להם בהגעה למקום כשכמה עשרות שוטרים ואנשי יס"מ שהיו במקום היו מוכנים לכך ומנעו ממרבית האוהדים להיכנס לאולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
האוהדים ממשיכים להפגין. קורנפיין/מערכת וואלה, צילום מסך

עורך הדין של המחאה, ברק כהן, עוכב על ידי המשטרה מחשש להפרת סדר ונלקח לחקירה. אוהדים נוספים התעמתו בחוץ עם אנשי המשטרה בנוגע לחוקיות האירוע ודרשו להיכנס לאולם על מנת להשמיע את קולם ולשאול שאלות את היו"ר, אך לא הורשו לעשות זאת מחשש להפרת סדר.

כמה אוהדים שנכנסו החלו להטריד את קורנפיין בשאלות הקבועות כגון "למה לא אמרת מילה בנוגע לשחקן ערבי כשהיית שחקן?" ומחו על כך שלא ניתן להכניס שלטים לאצטדיון טדי. למרות אי הנעימות היו"ר ענה על השאלות ואף אמר כי המועדון לא נכנע לללחץ ולמחאות ואף הוסיף כי "אם ארקדי גאידמק יהיה בבית"ר בשנה הבאה, לא 99 אחוז, אלא 100 אחוז שנצטרף שחקן ערבי ישראלי לבית"ר". במהלך חילופי הדברים עם הקהל, שאל קורנפיין לאחד האוהדים: "מה היית אומר אם היינו מביאים שחקן ברמה של מהראן ראדי, גם אז היית מסרב?". אותו אוהד לא השיב.

עו"ד ברק כהן. הגר עמיבר, ספק 500
התעמת עם המשטרה ונלקח לחקירה. ברק כהן, עורך הדין של המחאה/ספק 500, הגר עמיבר

באירוע, שהתקיים בהנחיית עמית הורסקי, השתתפו בין השאר מאמן הפועל פתח תקוה אלון מזרחי, מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון ושדר הערוץ הראשון אורי לוי.

לאחר כשעה האוהדים עזבו את המקום ובסך הכול המשטרה הייתה מרוצה שהדברים לא יצאו משליטה. בסיום אמרה המשטרה לאוהדים כי "אם היינו יודעים שכולכם תתנהגו כמו האוהדים שנכנסו פנימה ושאלו שאלות, היינו נמנעים מכל זה. ציפינו לחיות שיבואו לעשות באלגן".

ברק כהן שוחרר וביקש להגיב: "אוהדי בית"ר הוזמנו לקחת חלק באירוע בו הוזמן הציבור בכללותו. זה היה אירוע פתוח. הזכות שלהם ושלי להשתתף באירוע סוכלה באמצעים משטרתיים. אותי עיכבו לחקירה וזהו אות לשימוש באמצעים משטרתיים לא רק כלפי נאבקים אלא גם כלפי מי שמלווים מאבקים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אירוע טעון. חברי הפאנל/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully