וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ינו סמית' בג'טס, מאנטיי ת'יאו בסן דייגו

27.4.2013 / 11:16

שניים מהשמות הבולטים בדראפט נלקחו בסיבוב השני, בארקלי ונאסיב לא נבחרו. הארכת חוזה ענקית לרוג'רס

דראפט 2013 ב-NFL נמשך הלילה (בין שישי לשבת) עם סיבובים מספר 2 ו-3, שנוטים להחביא בתוכם את האוצרות האמיתיים. לא מעט מן השמות הבולטים ערב הדראפט הנוכחי, שנותרו על הלוח לאחר הסיבוב הראשון, מצאו לעצמם בית חדש ואולי הבולט מכולם הוא ג'ינו סמית'.

הקוורטרבק ממערב וירג'יניה, שנחשב בעיני רבים לקוורטרבק הבכיר בדראפט הזה, נלקח בבחירה ה-39 על ידי ניו יורק ג'טס וכעת הוא ייאבק על מקומו מול מארק סאנצ'ז, דייויד גרארד, טים טיבו וגרג מקלרוי, כאשר אין ספק שלפחות אחד מאלה ישוחרר מהסילונים.

ג'ינו סמית' ניו יורק ג'טס. Al Bello, GettyImages
המלחמה על עמדת הפותח בניו יורק מתחילה. סמית'/GettyImages, Al Bello

עוד שם שרבים חיכו לראות היכן ינחת הוא מאנטיי ת'יאו. הליינבקר של נוטרדאם, שעלה העונה לכותרת מסיבות נכונות יותר ופחות, נבחר מקום אחד לפני סמית', בבחירה ה-38 והוא ישחק עבור סן דייגו, שביצעה טרייד אפ עם אריזונה כדי לשים עליו את ידיה.

את הסיבוב השני הוציא לדרך ג'ונתן סיפריאן מפלורידה אינטרנשיונאל, שנלקח על ידי ג'קסונוויל. בחירות מעניינות נוספות הן של אדי לייסי, רץ אחורי שגרין ביי לקחה במקום ה-61 וטיירן מת'יו הבעייתי, שחיכה עד לבחירה ה-69 ונלקח על ידי אריזונה. שניים שלא נבחרו כלל בשלושת הסיבובים הראשונים ויקוו לרדת מהלוח בסיבובי ארבע עד שבע שייערכו הלילה הם הקוורטרבקים מאט בארקלי וריאן נאסיב, שראו קוורטרבק אחד, מייק גלנון, נוחת בבחירה ה-73 בטמפה ביי.

מאט בארקלי שחקן USC. GettyImages
עדיין על הלוח. בארקלי/GettyImages

רוג'רס יקבל את השכר הגבוה בהיסטוריה

בעוד עיני עולם הפוטבול נשואות לניו יורק סיטי, בה נערך הדראפט בסוף השבוע הנוכחי, בגרין ביי ממשיכים לעבוד עם מה שיש להם ומה שיש להם זה את ארון רוג'רס. הלילה (בין שישי לשבת), מסרו הפאקרס כי הקוורטרבק והקבוצה הגיעו לסיכום לגבי הארכת חוזהו והוא יישאר פאקר לחמש שנים נוספות מעבר למה שכבר היה אמור להיות, כלומר עד 2019.

בעונה הקרובה צפוי אחד השחקנים הבכירים בליגה, שמחזיק במאזן 27:53 ובטבעת אליפות בחמש השנים שלו כפותח בפאקרס להרוויח סכום עתק של 40 מיליון דולר, השכר הגבוה בתולדות הליגה, שעוקף את החוזה אותו קיבל ג'ו פלאקו מבוללטימור רק לפני כחודשיים.

ארון רוג'רס גרין ביי פאקרס. Thearon W. Henderson, GettyImages
בפאקרס עד 2019. רוג'רס/GettyImages, Thearon W. Henderson

הסכום של החוזה כולו עומד על 110 מיליון דולר על פי הדיווחים והוא כאמור ימשיך לחמש שנים נוספות בקבוצה מויסקונסין, מעבר לשנתיים שכבר היו לו בחוזה לפני ההארכה. "תודה גדולה לאירגון, למאמנים, לחבריי לקבוצה ולאומת הפאקרס על שמונה השנים האחרונות. אני מתרגש לקראת עוד שבע!", צייץ רוג'רס.

מאמן גרין ביי מייק מקארתי אמר: "זה יום מרגש עבור המועדון שלנו. ארון הוא דוגמה נהדרת של גרין ביי פאקר וזו ברכה לראות את ההישגים שלו, על המגרש ומחוצה לו". החוזה החדש מגיע עשרה ימים בלבד לאחר שהפאקרס סגרו על הארכת חוזה גם עם הליינבקר הכוכב שלהם קליי מת'יוס. רוג'רס עומד כרגע על 21,661 יארדים ו-171 טאצ'אדונים בחמש עונותיו בפאקרס והוא ישווה את שיא השכר העונתי לו זכה דרו בריס מניו אורלינס בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully