וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רבי: "היה יום לא טוב, אבל אני מאושרת"

26.4.2013 / 18:24

הישראלית חגגה ארד באל' אירופה. מאמנה: "גם בימים כאלה צריך לדעת לסיים על הפודיום". רוזבוזוב: "הענף העמוק בישראל"

הגו'דו הישראלי ממשיך לצבור הצלחות באליפות אירופה הנערכת בהונגריה. אחרי שטומי ארשנסקי כבר גרף מדליית ארד, עשתה זאת היום גם ירדן ג'רבי, שצלחה את בית הניחומים ועלתה אל הפודיום במשקל עד 63 ק"ג לנשים.

הג'ודוקא רשמה את ההישג השני בטיבו בקריירה שלה. מדליית הארד בה זכתה בבודפשט מגיעה שנה בלבד אחרי שזכתה במדליית הכסף באליפות אירופה 2012. אז, ההישג הזה שהגיע אחרי פציעה לא הספיק לה כדי לגבור על אליס שלזינגר בקרב על המקום היחיד לג'ודאית ישראלית במשקל עד 63 ק"ג במשחקים האולימפיים בלונדון.

ג'רבי בת ה-23 שמתאמנת בנתניה תחת הדרכתו של מאמן נבחרת הנשים, שני הרשקו, נחשבת כיום למועמדת רצינית יותר לייצג את ישראל במשחקי ריו 2016, מה גם שיריבתה אליס שלזינגר מסוכסכת כיום באיגוד הג'ודו, ובתחרות הבינלאומית האחרונה שהתקיימה בטורקיה היא הפסידה לג'רבי. באליפות אירופה הנוכחית ג'רבי השיגה פודיום שלישי השנה, אחרי שסיימה שניה בגרנד פרי טורקיה ושלישית בגרנד פרי דיסלדורף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'רבי חוגגת עם רוזבוזוב בהונגריה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'רבי אמרה בסיום: "אני כל כך מאושרת. זה היה עבורי יום לא טוב והדברים לא התחברו לי, אבל מאמן הנבחרת שני הרשקו ידע לומר את הדברים הנכונים ולהוציא ממני את מה שגרם לי לנצח. אני רוצה להגיד תודה לכל הנבחרת הישראלית, ולשני, שהמקצועיות שלו וההשקעה שלו בנבחרת מביאה לנו תוצאות".

המאמן שני הרשקו: "אני שמח מאוד על המדלייה של ירדן, הישג גדול עבורה לזכות שנה אחרי שנה במדלייה אירופית, מה שמוכיח שהיא שייכת לצמרת. היא לא הייתה ביום טוב, אבל גם בימים כאלה היא הצליחה לסיים על הפודיום ולהראות אופי חזק . אני גאה בנבחרת ישראל, גם הגברים וגם הנשים שעשו קפיצת מדרגה אדירה בחודשים האחרונים מאז האולימפיאדה. יש עומק, עבודה מקצועית לטווח ארוך ושיתוף פעולה ועזרה של הנבחרות אחת לשנייה".

יו"ר האיגוד משה פונטי הוסיף: "עבודה נכונה מביאה תוצאות. הן מבחינת התנהלות והן מבחינה מקצועית הג'ודו הישראלי עבר שינוי. עברנו ימים קשים בג'ודו, ימים שנמצאים מאחורינו ונותנים לנו אפשרות גם לעשות שינוי מקצועי ולהביט קדימה. העבודה במסגרת הנבחרות גורמת לספורטאיות ולספורטאים להתחדד מקצועית, להיות מאותגרים כל הזמן, ולא לוותר. נמשיך בדרך זו, של ערכים, התנהגות והישגים".

ירדן ג'רבי ג'ודאית עם מאמנה שני הרשקו. ברני ארדוב
נתן את התמיכה. הרשקו עם ג'רבי/ברני ארדוב

חבר הכנסת וג'ודוקא העבר יואל רוזבוזוב הגיב לזכייה של ג'רבי בארד: "יום שני ברציפות שג'ודוקאים ישראלים עולים על הפודיום ומוכיחים כי ענף הג'ודו הישראלי הוא הענף עם העומק הכי משמעותי בספורט הישראלי, גברים ונשים. אני מלווה את ירדן ופעילותה לאורך שנים ואני שמח בשמחתה על הזכייה היוקרתית במדלייה, שמשלימה רצף של שתי מדליות בשתי התחרויות האחרונות ובשתי אליפויות אירופה רצופות".

יו"ר הוועד האולימפי בישראל יגאל כרמי שלח מסר לג'ודוקא: "ירדן, את דוגמא יוצאת דופן לכוח רצון וחוסן נפשי. העובדה שלא הצלחת להשיג את הכרטיס ללונדון דירבנה אותך והחדירה בך מוטיבציה גבוהה ביותר להמשיך לעסוק בג'ודו ולעשות כל שביכולתך להגשים חלום אישי, השתתפות במשחקים האולימפיים. לא נשברת, ואת ממשיכה בדרך האולימפית שלך עם פנים לריו 2016. את מתגלה כספורטאית על, וההצלחה שלך היום באליפות אירופה מסבירה עד כמה את שאפתנית וכמה את מאמינה בעצמך".

ג'רבי תקבל מענק מיוחד על סך 25 אלף שקלים מהקרן המשותפת של הוועד האולימפי בישראל, מנהל הספורט ומועצת ההימורים. מאמנה שני הרשקו יקבל מחצית מהסכום.

ירדן ג'רבי זכתה בארד באליפות אירופה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully