וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע-הפועל חיפה: "אי אפשר עם המתח הזה"

בדרום סובלים מחששות לפני הפועל חיפה (ש', 19:10, ספ' 1). קלינגר: "לבאר שבע יש פינה חמה אצלי בלב, אבל נבוא לנצח"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הפועל באר שבע והפועל חיפה נפגשו 64 פעמים בליגה הראשונה. באר שבע ניצחה 30 פעמים, הפועל חיפה 22 ו-12 משחקים נגמרו בתיקו.

• 31 משחקים נערכו בדרום ובאר שבע ניצחה 19 מהם. הפועל חיפה ניצחה 10 ורק פעמיים לא הושגה הכרעה.

• הניצחון האחרון של הפועל חיפה בווסרמיל היה במרץ 2011, 0:2 משערים של עדן בן בסט ואמיר אבו ניל. על הקווים בבאר שבע עמד ניר קלינגר.

• התיקו האחרון בין הקבוצות כשבאר שבע אירחה היה לפני 19 שנה, באפריל 1994. נגמר 0:0.

• אם הפועל חיפה רוצה לנצח, היא צריכה לכבוש פעמיים: ב-16 משחקי הבית של באר שבע, ממוצע הכיבושים שלה הוא שער למשחק.

לאתר דריבליסט

אמיר אבו ניל שחקן הפועל חיפה. יותם רונן
חתום על הניצחון האחרון של הפועל חיפה בווסרמיל. אבו ניל/יותם רונן

מפתחות והכנות:

הפועל באר שבע:

עם מאזן מדהים של שתי תוצאות תיקו בלבד ב-31 משחקים בין הקבוצות בוסרמיל, בהפועל באר שבע יודעים שתיקו מחר מול החבורה של ניר קלינגר, עשוי לסבך אותם עוד יותר במאבקי התחתית. חלק משחקני הקבוצה טענו בשבוע שעבר כי חלק מהשחקנים לא משקיעים מספיק באימונים. אחד מהם אמר: "יש כאן שחקנים שעושים כאילו הם רצים באימונים וחולצת ההרכב מגיעה להם בגלל שהסגל קצר מדי. בשלב כזה של העונה קשה לעשות זעזועים והם מנצלים את זה".

במהלך השבוע אמר לוי לשחקנים: "היינו יותר טובים מעכו. בעטנו יותר לשער והיה חוסר מזל. חייבים לגמור את הסיפור נגד הפועל חיפה". המאמן הוסיף: "אני לא אוסר עליכם להתראיין, אבל מעדיף שלא תדברו לפני המשחק. קחו את זה לתשומת לבכם". היום אמר לוי לשחקנים: "אנחנו צריכים לעשות הכל כדי לנצח ולקוות שזה יספיק לנו. אם לא, נעבור למחזור האחרון ונבוא עם מספיק אוויר כדי לעשות את זה אז. המשחק צריך להתפתח כך שתבהירו להפועל חיפה מהתחלה שאנחנו באים לנצח, שזה משחק על החיים שלנו". גורם בכיר בקבוצה הוסיף: "על המשחק האחרון אנחנו לא בונים. אי אפשר להמשיך יותר עם המתח הזה, חייבים לגמור את זה עכשיו. בתודעה כולם בפנים, מוכנים למשחק, השאלה עכשיו היא האם נעשה את זה".

לראשונה מזה זמן רב, במועדון לא עסקו בהרכב שיעלה למשחק. "לא צריך לתרגל הרכב, ולא משנה מי יעלה ב-11. כל השחקנים כאן מכירים את חשיבות המשחק. אתה שומע ומרגיש את ההתנהלות של הפועל חיפה, היא תבוא לנצח כאן ולא תוותר על הנקודות. הם צריכים להביא יותר מהיכולת הרגילה לנצח". ההרכב שבכל זאת תורגל, אגב, כמעט זהה לזה שפתח בשבוע שעבר. המשמעות היא שרביד גזל, רועי קהת ועידו אקסברד שוב על הספסל. לגבי תומר סויסה ישנה התלבטות מסוימת, אבל העובדה שהוא מוגבל לאור הפציעה שעבר מחזקת את ההערכה שהוא לא יפתח בהרכב. אבירם ברוכיאן אמור להחליף את פיראס עוואד שאמור להשתלב בהמשך. ניקולס פלצ'וק ערך אימון מלא ואמור להיות כשיר למשחק.

במהלך השבוע הקרוב, ולא בסוף העונה, יתחילו במועדון לעסוק בנושא המאמן. גם אם הקבוצה לא תישאר בליגה, אלונה ברקת תקבל החלטה לגבי המשך דרכו של אלישע לוי. במועדון מעריכים מאוד את המאמן וטוענים כי לא נעשתה פניה לאף מאמן אחר, כולל מוטי איווניר שנמצא בעדיפות שניה. כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, במועדון מתכוונים להיפגש עם אלישע לוי מיד לאחר שיתברר אם הקבוצה תישאר בליגה, אך כעת לא נפסלת גם פניה למועמדים נוספים. מיד לאחר מכן, במועדון יעלו שמות של שחקני חיזוק נוספים. מגן ימני יגיע בכל מקרה ושמו של עודד אלקיים כבר עלה על הפרק ללא קשר לזהות המאמן. בשבוע שעבר ליוו את הקבוצה קרוב ל-5,000 אוהדים, הפעם מצפים במועדון שהמספר יגדל בכמה מאות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
"תבהירו להם בפתיחה שאנחנו באים לנצח". אלישע לוי/קובי אליהו

הפועל חיפה:

בהפועל חיפה מתכוננים למשחק באווירה רגועה אחר שהבטיחו מעשית את ההישארות בליגה. מהראן לאלה ערך אימון ריצה ומתיחות בלבד, בשל מכה חזקה שספג ברגלו אתמול. למרות שלא ערך אימון מלא, לאלה הבהיר לצוות המקצועי שהוא כשיר, אך בקבוצה מתלבטים האם לאפשר לו מנוחה או לולדימיר גלושצ'ביץ', שחוזר גם כן מפציעה. דנילו ניקוליץ' שנעדר מהמשחק מול בית"ר ירושלים בשל צבירת צהובים יחזור להרכב, וכתוצאה מכך טובראנו פינאס יחזור לעמדת המגן הימני ועאהד עזאם יוסט לקישור על חשבונם של אחד החלוצים.
מי שחזר לאימונים הוא אושרי רואש שלא חש בטוב בימים האחרונים ונעדר מהאימון אתמול, והוא צפוי לפתוח שוב על הספסל.

הבעלים יואב כץ ביקש מהשחקנים באסיפה המסכמת היום להגיע מרוכזים ולנצח את המשחק. "בוא נסיים את הסיפור מחר מול באר שבע ונתחיל להתכונן לעונה הבאה", רמז כץ לשחקנים שהוא מתכוון לשבת איתם על חוזים מיד עם הבטחת ההישארות באופן תיאורטי. גיא צרפתי שוב לא יהיה בסגל ונראה שאם הקבוצה תבטיח סופית את הישארותה הוא יקבל מנוחה גם במשחק האחרון כדי לא להפוך את המתיחה במפשעה לקרע.

"אנחנו במצב טוב יותר משאר הקבוצות, אבל הגיע הזמן שהכדורגל הישראלי יעשה קפיצת מדרגה וכל הקבוצות ישחקו עד הסוף כמו בליגה באנגליה", אמר קלינגר לקראת המשחק. "אני אעלה את ההרכב החזק שלי ולמרות שאני כבר לא משחק וזה לא תלוי רק בי, אנחנו מתכוננים ברצחנות גדולה למשחק. לבאר שבע יש פינה חמה אצלי בלב, אבל אני ספורטאי וחונכתי לשחק כמקצוען בכל מצב, נגיע כדי לנצח".

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר. אדריאן הרבשטיין
"הגיע הזמן שהכדורגל הישראלי יעשה קפיצת מדרגה וכל הקבוצות ישחקו עד הסוף כמו בליגה באנגליה". ניר קלינגר/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

הפועל באר שבע: ניקולס פלצ'וק

אחד הנושאים הראשונים שבהם טיפלה אלונה ברקת בתחילת העונה היה החתמת ניקולס פלצ'וק על חוזה לשלוש שנים. הארגנטינאי לא תופס משבצת של זר, ובמועדון האמינו שהוא יוכל לחלק את העומס עם סויסה, גבאי ואקסברד. הגיע הזמן שפלצ'וק ייקח יותר יוזמה בחלק הקדמי ויבעט יותר לשער. שני שערי ליגה בשביל שחקן כמוהו זה מעט מדי, אבל גם מספר את הסיפור של ההתקפה העונה.

הפועל חיפה: יובל אבידור

החלוץ שאחרי סיבוב ראשון רע התעורר בסיבוב השני ונמצא בכושר מצויין, רוצה להוכיח בשני המחזורים שנשארו כי הוא ראוי לחזור לקבוצה גדולה או אולי אפילו להגיע לאירופה, ולהוביל את הפועל חיפה לניצחון בבירת הנגב למרות ההיחלצות ממאבקי ההישרדות.

הרכבים משוערים

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, אביתר אילוז, בן והבה, עודד גביש, אופיר דוידזאדה, ויליאם סוארס, פטריק אוסיאקו, אבירם ברוכיאן (תומר סויסה), סיראז' נאסר, ניקולס פלצ'וק (תומר סויסה), דובב גבאי.

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, טובראנו פינאס, גל אראל, דושאן ברקוביץ', דנילו ניקוליץ', יוסי דורה, לירן כהן, עאהד עזאם, רן אבוקרט, יובל אבידור, מהראן לאלה (ולדימיר גלושצ'ביץ').

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully