וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר - מכבי נתניה: "נבוא לתקוף מהרגע הראשון"

הקבוצה של ראובן עטר מוכנה לקרב ההישרדות בטדי (19:10, ע' 1). סבע עשוי לפתוח במקום צ'ראן. הרוש עושה מאמצים לשחק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

• בית"ר ירושלים ומכבי נתניה נפגשו 91 פעמים בליגה הראשונה. בית"ר ניצחה 36 פעמים, נתניה 27 ועוד 28 משחקים נגמרו בתיקו.

• כשבית"ר מארחת יש לה 20 ניצחונות מ-46 משחקים. לנתניה יש 10, ועוד 16 משחקים נגמרו בתיקו.

• נתניה לא ניצחה את בית"ר ב-5 המפגשים האחרונים ביניהן (3 תיקו, 2 ניצחונות לבית"ר).

• הניצחון האחרון של נתניה על בית"ר בחוץ היה לפני שש שנים, במחזור האחרון של 2006/07. הניצחון האחרון של נתניה על בית"ר בטדי, היה במחזור האחרון של עונת 2002/03.

• נתניה לא ניצחה ב-5 משחקי החוץ האחרונים שלה, מאז ה-0:3 על הפועל תל אביב בבלומפילד.

לאתר דריבליסט

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
חושש משאננות. אלי כהן/קובי אליהו

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים:

בבית"ר ירושלים חששו ב-24 שעות האחרונות כי בשל החובות לחברות האבטחה וסירוב של אחת מהן להגיע לטדי, לא יהיו מחר מספיק מאבטחים לקיים את המשחק או לפתוח את כל היציעים שרצו, אך לאחר מספר שיחות והבטחות שקיבלו חברות האבטחה המשחק יתקיים כסדרו. כ-1,500 אוהדים צפויים להגיע מנתניה.

המאמן אלי כהן עדיין לא סגור על ההרכב הוא רוצה לראות מחר. בשל כמות השערים הגדולה שהקבוצה סופגת המאמן מחפש פתרונות ובימים האחרונים בדק אפשרות לפתוח עם שלושה בלמים: דינו שקבורץ, מתן בראשי וטל כחילה. אגב, האופציה של בית"ר על שקבורץ מסתיימת ב-1 למאי וקשה לראות בשלב זה את הקבוצה מממשת אותה.

בצד המקצועי, כהן חזר ואמר לשחקניו כי הקבוצה עדיין לא הבטיחה את הישארותה בליגה וכי היא חייבת לפחות נקודה על מנת שלא להסתבך לקראת מחזור הסיום. קובי מויאל ומתן בראשי צפויים לחזור להרכב. אריאל הרוש, שלא שיחק בשבוע שעבר בשל פציעה בגב, עושה מאמצים לשחק ואף עשוי לקבל זריקה. במידה והרוש לא יוכל לשחק, אוהד סיידוף צפוי להחליפו.

ביום ראשון ייפגשו עורכי הדין של אלי טביב עם עורך הדין של ארקדי גאידמק ישראל שלו, במטרה להתחיל ולנסח טיוטת הסכם מתוך תקווה להגיע להבנות כמה שיותר מהר על מנת לסכם על רכישת הקבוצה. המו"מ לא צפוי להתארך אל מעבר לשבוע נוסף ובשני הצדדים מעריכים כי עד סוף השבוע הבא ניתן יהיה לדעת באופן די סופי לאן היסקה הולכת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אחמד סבע מכבי נתניה מתוסכל. קובי אליהו
יישאר על הספסל? אחמד סבע/קובי אליהו

מכבי נתניה:

בנתניה יודעים שהפסד לבית"ר ירושלים יכול להוריד את הקבוצה ליגה כבר מחר, ובקרב השחקנים והצוות המקצועי נרשמה דריכות גדולה לאורך כל השבוע. המאמן ראובן עטר מיעט לדבר עם השחקנים השבוע, אך באחת השיחות הבודדות שקיים ביקש מהם להגיע דרוכים ומוכנים בדיוק כפי שהגיעו למשחק מול אשדוד.

"נכון שניצחנו את אשדוד וזה נראה קצת יותר טוב", אמר אחד מהשחקנים הבכירים בקבוצה". אבל כל תוצאה חוץ מניצחון מחר תסבך אותנו משמעותית ותציב אותנו רגל וחצי בליגה הלאומית. אנחנו בטח לא מזלזלים בבית"ר, אבל נבוא כדי לתקוף מהרגע הראשון".

יוסי שבחון, שהיה אחד השחקנים הבולטים בניצחון על אשדוד, ימשיך לקבל את המפתחות ובמועדון מצפים ממנו להמשיך ולקחת את הקבוצה על גבו. גם שאר ההרכב צפוי להיות זהה, כשההתלבטות היחידה של עטר היא בין דראגן צ'ראן לאחמד סבע, שחזר לאימונים השבוע אך עדיין לא כשיר במאת האחוזים. הקפטן יהיה בכל מקרה בסגל, אך לא ברור אם יפתח על הספסל או שיוזנק הישר להרכב על חשבונו של הסרבי. עידו לוי שינסה לחזור לאימונים רק בשבוע הבא שוב לא יהיה בסגל.

בעניין אחר, מחלקת הנוער של מכבי נתניה תקיים ביום שני מבחני קבלה לכישרונות צעירים המעוניינים להשתלב בקבוצות המועדון. המבחנים יתקיימו במגרשי האימונים במתחם שפירא ומיועדים לשחקנים בכל הגילאים משנתון 2004-2005 עד גיל נוער. "למכבי נתניה יש מטרה לשבח ולשפר יותר ויותר את מצבת השחקנים של כל קבוצה וקבוצה, גם אם היא טובה מאוד", מסר בני לם, המנהל המקצועי של המחלקה. "לשחקן טוב תמיד יש מקום ולקבוצה טובה יש תמיד מקום להשתפר. אני מקווה מאוד כי נמצא שחקנים רבים שאותם נוכל לצרף. זוהי הזדמנות טובה לילדים להראות את עצמם ולהצטרף למועדון ולמחלקת נוער מובילה בישראל".

עלי חטיב מכבי נתניה חוגג שער. קובי אליהו
שחקן הקלאץ' של נתניה. עלי חטיב/קובי אליהו

יעמדו למבחן

בית"ר ירושלים: עמית בן שושן

מרכז ההגנה של מכבי נתניה הוא נקודת התורפה שלה. עמית בן שושן הבקיעה ארבעה שערים בארבעת המשחקים האחרונים ואם ימשיך בקצב הזה בית"ר תבטיח מחר את ההישארות.

מכבי נתניה : עלי חטיב

מה לא עבר העונה על הקשר היצירתי. השעייה מהקבוצה, הרחקה לתקופה ארוכה על ידי בית הדין של ההתאחדות, ריבים מתוקשרים ושערים חשובים שמשאירים את הקבוצה בחיים היו רק חלק מהרפרטואר של חטיב בחודשים האחרונים, וכעת כשנתניה חייבת לייצר שערים ברור לכולם שחטיב הוא אולי השחקן הכי חשוב בקבוצה. במשחק האחרון הוא בישל את שני השערים, ובנתניה מצפים ממנו גם מחר לתת את התפוקה ולהוביל את הקבוצה לניצחון.

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש (אוהד סיידוף), אלי דסה, דינו שקבורץ, מתן בראשי, חיים מגרלשווילי, קובי מויאל, דריו פרננדס, סטיבן כהן, אבי ריקן, חן עזריאל (אופיר קריאף), עמית בן שושן.

מכבי נתניה: לואיג'י צ'נאמו, עומר צלישר, עמרי בן הרוש, ברונו פיניירו, אורי שטרית, קובי דג'אני, בן בנימין, פיראס מוגרבי, עלי חטיב, יוסי שבחון, דראגן צ'ראן (אחמד סבע).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully