וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיויד לוגן: "בלאט מעיר לנו ובצדק"

26.4.2013 / 12:27

גארד מכבי תל אביב התייחס למאמנו, ששוב לא היה מרוצה משחקני הספסל בניצחון על חיפה: "הוא יודע על מה הוא מדבר"

אחרי ההדחה מהיורוליג ברבע הגמר, במכבי תל אביב עדיין מנסים לחזור לשגרת המשחקים בליגת העל המקומית, וזו בהחלט משימה לא קלה. כמו מול מכבי ראשון לציון בשבוע שעבר, הצהובים התקשו אמש (חמישי) בלא מעט דקות במשחק מול מכבי חיפה אך השיגו את הניצחון, עם 72:76דחוק.

המאמן דיוויד בלאט הדגיש בפני השחקנים לפני המשחק כי "חשוב להציג משחק טוב בכדי להגיע חדים לשלבים החשובים של העונה". אולם הצהובים שוב הציגו משחק מגומגם. מאחורי הקלעים התבטא בלאט לא אחת על רצונו לשחרר את דרקו פלאניניץ' המאכזב. בסיום המשחק אמש הוסיף בלאט כי הוא עדיין לא מרוצה משחקני הספסל.

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שוב לא מרוצה מהספסל. בלאט/ברני ארדוב

סילבן לנדסברג ניסה להסביר מדוע התקשו הצהובים: "היא קבוצה טובה, וקשה לנצח אותם, יש להם המון שחקנים טובים ואופציות, והמצ' אפ של חיפה מולנו היא טובה. למרות שהם נלחמו טוב היה חשוב לנו להשיג את הניצחון. האם זה מפריע לנו שהבטחנו את המקום? לא, כי אנחנו באים ומתאמנים כל יום ורוצים לדאוג לעניינים. חשוב לנו כל משחק".

דיוויד לוגן, שסיים עם 15 נקודות, הוסיף: "היה משחק קשה. זו הפעם החמישית או השישית שאנחנו משחקים נגד חיפה העונה וקשה לנצח בכל משחק מולם. הם קבוצה טובה, ואני שמח שהיה משחק צמוד וטוב, כמו במשחק שעבר. שמח שניצחנו".

לוגן התייחס לכושר בו הוא נמצא: "באופן אישי, אני קולע טוב לאורך כל השנה ואולי בתקופה הזו עוד יותר טוב, אני מניח שזה נראה קל למי שמסתכל על זה מבחוץ".

הגארד נשאל כיצד מתמודדים עם ירידת הלחץ לאחר ההדחה מהיורוליג: "זה קשה, אבל אנחנו רוצים לשמור על כושר טוב וקצב לקראת הפלייאוף אז אנחנו צריכים לשחק טוב. דייויד בלאט יודע על מה הוא מדבר כשהוא רוצה שנשחק טוב. אם לא נשחק טוב הוא יעיר לנו, ובצדק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully