וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "זה היה יכול להסתיים אחרת, אני שמח"

25.4.2013 / 23:33

מאמן מכבי תל אביב סיכם את הניצחון על חיפה. שון ג'יימס: "חשוב שעשינו את זה". אליהו: "מקווה שהפציעה מאחוריי"

זה לא היה קל, זה לא היה יפה, אך מכבי תל אביב גברה הערב (חמישי) על מכבי חיפה 72:76, בתום משחק צמוד שהוכרע רק בדקות הסיום. כמו במשחק במחזור הקודם מול מכבי ראשון לציון, הצהובים פיגרו משך דקות רבות גם ברבע האחרון. אך אז הגיעה התעוררות מאוחרת של דווין סמית' וליאור אליהו, שחיפו על חסרונו של שון ג'יימס שיצא בחמש עבירות, וקבעו ניצחון ביתי.

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט אמר בסיום : ?המשחק היה חשוב בהרבה יותר לחיפה. לנו הרבה פחות. ניסינו להתעלות לא כל כך הצלחנו. היו רגעים שיכולנו לשבור את חיפה. הם הראו אופי, חזרו למשחק והובילו. אני שמח שהיה לנו את הניסיון כדי לקחת משחק שהיה יכול גם להסתיים אחרת".

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ערב מנומנם. בלאט/ברני ארדוב

"חיפה שיחקו היום בלי תומאס והציגו משחק טוב", המשיך המאמן. "מצד שני ניצחנו אותם חמש פעמים העונה. האם הם הכי מסוכנים? יש הרבה יריבות טובות והרבה דברים יכולים לקרות. המיקומיים לא סופיים". המאמן החמיא לפט קלאיית'ס, הנמצא ברשימת המועמדים למכבי : "פט שחקן מצוין שלפני שנתיים נתן עונה מצויינת והגיע לפאנאתינייקוס. חיפה עשתה גניבה כשהיא הביאה אותו. מפתיע אותי שיש לו הצעות ברוסיה. אבל אם מנסים להחתים שחקן בחו?ל, כשהוא תחת חוזה זה לא בסדר כי חוזים יש לכבד".

שון ג'יימס סיכם ערב מצוין של 14 נקודות ובעיקר שמונה חסימות: "היו לי כבר 11 חסימות לפני כמה שנים, אבל לעונה הזאת זה שיא. התקשינו מול ראשון וגם הערב, אבל חשוב שעשינו את זה בסוף. אנחנו חייבים לבוא ולשחק את המשחקים האלה עם אותה מחויבות. קבוצות מתכוננות לקראתנו במשך כל השבוע, זה לא פשוט".

ליאור אליהו : "היו כדורים שיצאו ונכנסו. חיפה משחקת טוב. לא היה פשוט לעבור פיזית את מה שעברתי בחודשיים האחרונים, אבל אני מקווה שזה מאחוריי ושאנו ממשיכים הלאה. האם יש ירידת מתח? מכבי לא אוהבת להפסיד בשום משחק, אפילו שהבטחנו את המקום הראשון. וגם אם משחק הוא לפרוטוקול בלבד לכאורה למשחקים יש חשיבות. צריך לשחק טוב גם במשחקים הבאים".

שון ג'יימס שחקן מכבי תל אביב לפני עידו קוז'יקרו שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
תצוגת חסימות מרשימה. ג'יימס מול קוז'יקרו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully