וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: השחקנים קיבלו את משכורות חודש מרץ

25.4.2013 / 17:04

אחרי הניצחון על הפועל רמת גן, אנשי המועדון קיבלו את גמולם באיחור קל. אימורו לוקמן צפוי לחזור להרכב מול מ.ס אשדוד

one

המון לחץ השתחרר בבני סכנין אחרי ניצחון הליגה ביום שלישי 0:1 על הפועל רמת גן במשחק השלמה. הקבוצה עשתה צעד גדול לקראת הישארות בליגה העל והיום (חמישי) זכו אנשי הקבוצה גם לקבל את משכורות חודש מרץ. המשכורות נכנסו אומנם באיחור של כמה ימים, אבל זאת לאחר שבהנהלה עידכנו מראש את השחקנים לפני ה-20 בחודש על העיכוב הקל.

מרקו בלבול מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
אווירה טובה. מרקו בלבול/אדריאן הרבשטיין

המשכורות והניצחון על הפועל רמת גן באמצע השבוע הביאו לאווירה מצויינת במועדון וזאת למרות שבסכנין ציינו שמבחינת יכולת היה מדובר במשחק חלש יחסית אבל העיקר הנקודות היקרות שהשיגו השחקנים. מרקו בלבול ביקש מהשחקנים לשכוח מהניצחון בשלישי ולהתרכז רק במפגש מול מ.ס אשדוד בשבת, כשכולם יודעים שניצחון יבטיח כמעט בוודאות את ההישארות של הקבוצה עוד עונה בליגת העל.

למרות הניצחון האחרון, למרקו בלבול יש עדיין כמה התלבטויות לגבי ההרכב שבעיקרן האם להחזיר את עידן וייצמן שהיה טוב מאוד במשחקים בהם שיחק להרכב, על חשבונם של אחד הבלמים, וההתלבטות השנייה היא האם לפתוח עם באסם גנאים או שמא להחזיר להרכב את אימורו לוקמן. גנאים זוכה לשבחים גדולים אצל אנשי סכנין על היכולת שלו, אך לא ברור האם הוא בכושר מספיק טוב לשחק 90 דקות פעמיים בתוך ארבעה ימים ולכן האפשרות היא שלוקמן יפתח במקומו. בחלק ההתקפי בלבול לא צפוי לערוך שינויים, כששביעות הרצון הכי גדולה היא מחזרתו של ירו בלו לכושר טוב, זאת לאחר תקופה פחות טובה שעבר בחודשים האחרונים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ירו בלו בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
שביעות רצון מהיכולת שלו. ירו בלו/אדריאן הרבשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully