וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: כרטיס לאירופה יאיץ המו"מ עם בן שמעון

תקציב העונה הבאה תלוי בהכנסות הליגה האירופית. עוד בתמונה: מיאטוביץ' ורוני לוי. בחירות בעמותה: 31 הגישו מועמדות

one

בהפועל תל אביב ממשיכים בהכנות לקראת המשחק הסופר חשוב עבור המועדון ביום ראשון מול רמת השרון. האדומים יודעים כי פרט לניצחון שום תוצאה לא תבוא בחשבון, כיוון שהם יכולים להפסיד את המקום השלישי לטובת עירוני קרית שמונה, המתמודדת עם הפועל על הכרטיס לליגה האירופית. מעבר לניצחון ישנן עוד משמעויות להשגת הכרטיס לאירופה, שכן המאמן המועמד רן בן שמעון, ובכלל ההנהלה, רוצים לראות כיצד תקציב הפועל ייבנה בעונה הבאה. אם לא תזכה הקבוצה בכרטיס לליגה האירופית, תקציבה אמור להיות נמוך מאוד ומעמיד בסכנה גם את מינוי בן שמעון שבמקרה כזה כלל לא בטוח שיגיע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אם לא תזכה הקבוצה בכרטיס לליגה האירופית, תקציבה אמור להיות נמוך מאוד ומעמיד בסכנה גם את מינוי בן שמעון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין הצדדים התקיימו כבר שיחות גישושים, אך טרם הוגשה הצעה לבן שמעון, שטרם החליט אם הוא אכן רוצה לשוב לארץ ולאמן את האדומים. אם יובטח הכרטיס לאירופה, ככל הנראה יאיצו הצדדים את המשא ומתן. כמו כן, להפועל יש עדיין אופציות נוספות, כמו בניית הסגל על ידי פרדראג מיאטוביץ', חלוץ העבר של ריאל שצפוי להגיע לארץ, או רוני לוי שהוזכר כמועמד. אך שוב, כל עוד התקציב לא ידוע, לא מתנהל משא ומתן רציני בין הפועל לאף מאמן.

היום התקיימו בחירות לראשות עמותת האוהדים של המועדון. 31 הציעו את מועמדותם לוועד המנהל, וכ-3,500 בעלי זכות בחירה אמורים לבחור שבעה חברים שינהלו את העמותה. מתוך השבעה, שלושה חברים ייכנסו לדירקטוריון המועדון ויהיו נציגי האוהדים שם. 14 הציעו עצמם לוועדת ביקורת, מתוכם ייבחרו חמישה.

אסף וולף, אחד המועמדים, הציג את משנתו לגבי עתיד המועדון: "הדבר הכי רלוונטי היום הוא להתייחס לעתיד הפועל. למרות שזה לא נראה כך, רוב האוהדים רוצים תוכניות לטווח ארוך וחשוב לייצר אחת כזו למועדון. אנחנו יודעים שאנחנו צריכים בעלים חזק עם גב כלכלי רחב, אך מצד שני אנחנו לא רוצים לראות אלי טביב 2, שלא מתאים למועדון ולא מזוהה עם הרוח שלו. העמותה כן צריכה לדאוג להביא רוכש או רוכשים, אבל גם במקרה הזה היא תוכל לשמור על כוחה ולהיות מעורבת בנעשה בקבוצה - אם זה בהחלטות על צבע החלוצה או הסמל שלה, ואם זה בשיתוף הפעולה עם האוהדים. בית משפט קבע שמועדון כדורגל הוא גוף דו מהותי, ולא עסק פרטי, ולכן אני מאמין שאפשר למצוא את דרך המלך, עם בעלים חזק שיבין עד כמה הקשר עם האוהדים ועמותה הוא חשוב.

מאז יציאת הקבוצה מידי אלי טביב, אספו האדומים למעלה מ-2 מיליון שקלים, על ידי 3,500 חברי עמותה. בתמורה קיבלה העמותה 20 אחוז ממניות המועדון. הבחירה תיערך באמצעות אתר האינטרנט של העמותה, ובמשרדי וולפסון, במשך ארבעת הימים הקרובים.

טוטו תמוז שסבל מכאבים בברך בתחילת השבוע, חזר להתאמן והוא יהיה כשיר למשחק נגד עירוני רמת השרון ביום ראשון. חנן ממן שהיה פצוע ואלמוג כהן שהיה חולה, ערכו אימוני ריצה. דויד רוצ'לה ונאעלחוטבא שהלא התאמנו השבוע בצורה סדירה, חזרו לאימונים מלאים. כרגע, פרט לטל בן חיים שלא התאמן כלל ונמצא בספק ליום ראשון, ומור שושן שערך אימון בחדר הכושר בלבד, לרשותו של פרדי דוד צפוי לעמוד סגל מלא. אם בן חיים לא יתאמן מחר, הוא כנראה לא ישחק ביום ראשון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
פרדראג מיאטוביץ' המועמד להיות מנהל מקצועי של הפועל תל אביב. AP
עדיין מועמד לבנות את הקבוצה, וגם הוא כמובן תלוי בתקציב. מיאטוביץ'/AP
אוהדי הפועל תל אביב. מגד גוזני
"הדבר הכי רלוונטי היום הוא להתייחס לעתיד הפועל. למרות שזה לא נראה כך, רוב האוהדים רוצים תוכניות לטווח ארוך וחשוב לייצר אחת כזו למועדון. אנחנו יודעים שאנחנו צריכים בעלים חזק עם גב כלכלי רחב, אך מצד שני אנחנו לא רוצים לראות אלי טביב 2". אוהדי הפועל. היום הבחירות לעמותה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully