וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: דינו אנדלובו בספק למשחק נגד מכבי תל אביב

25.4.2013 / 14:00

חוסר המזל של הירוקים נמשך כשהחלוץ נפגע בקרסולו. אוראל דגני: "עוד לא סיימנו את העונה. רוצים להבטיח את המקום השני"

אחרי שראתה את מכבי תל אביב חוגגת אליפות, מכבי חיפה תארח ביום שני את האלופה הנכנסת וממשיכה בנסיונה להבטיח את המקום השני כשהיא ביתרון של שמונה נקודות. הירוקים מגיעים במצב רוח לא טוב אחרי ההדחה בחצי גמר גביע המדינה על ידי עירוני קרית שמונה וההפסד לבני יהודה.

בינתיים חיפה ממשיכה עם מכת הפציעות, כאשר דינו אנדלובו נפגע בקרסולו, נטש את האימון והוא בספק למשחק הקרוב. פרט אליו, אביחי ידין (יעבור מחר ניתוח בברכו), אייל משומר, טאלב טואטחה, אנדריי פיליאבסקי ואמיר אדרי הפצועים לא התאמנו הבוקר. עידן ורד, חן עזרא ועאיד חבשי ערכו ריצה מסביב למגרש. שמואל שיימן עדיין בספק למשחק.

אוראל דגני, שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
רוצים לסיים את העונה עם טעם מתוק. אוראל דגני/קובי אליהו

"אנחנו מגיעים כדי לנצח את מכבי תל אביב", הבטיח אוראל דגני לפני אימון הבוקר של הירוקים. "אנחנו רוצים לשמח את כל הקהל שמגיע ובא לעודד אותנו. עוד לא סיימנו את העונה. מכבי תל אביב אמנם לקחה אליפות, אבל אנחנו באים לנצח אותם. אנחנו רוצים לסיים את העונה בטעם טוב. המטרה היא לסיים את הליגה במקום השני ולא בשום מקום אחר".

על העונה של חיפה אמר המגן: "עשינו עונה די טובה אחרי ההתחלה הגרועה שלנו. אני אישית התחלתי את העונה עם פציעות. חזרתי ושוב נפצעתי ואני שמח שאני חוזר לכושר. באופן כללי יותר התחלנו לא טוב את העונה, אחרי זה עשינו רצף טוב ואנחנו רוצים להמשיך באותו הרצף אחרי המשחקים הלא טובים שהיו לנו".

דינו אנדלובו שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
חוסר מזל. אנדלובו/אדריאן הרבשטיין

(עדכון ראשון: 12:54)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully